- 1257 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sedef Lady...
Bir varmış Bir yokmuş…
Bir Cumhurbaşkanı varmış bu Cumhurbaşkanının üç oğlu bir kızı varmış.Babalarına AB ‘ye girme teklifi bile etseler koltuğundan olsa bile çocuklarını üstün tutarmış.
Firstlady ‘nin gözünde oğulları frambuazlı pastadan tatlı kızı ise capuccino köpüğünden kaymaklımış.Neki frambuazlı pastasına capuccino köpüğüne doyamadan gitmiş lady.
Koca Çankaya Köşkü karalara boyanmışda alçak başbakan :
-Sayın Cumhurbaşkanım size yeni bir Firstlady, çoçuklarına yeni bir anne lazım, demiş.
Derdemez çirkin kızını photoshop ‘da Cumhurbaşkanına yakıştırmış.Onu kıramayan Cumhurbaşkanı okey demiş.
Çirkin Firstlady Cumhurbaşkan‘ını parmağında oynatana kadar, bütün sekreterlerin yüzüne gülüp arkasından oynamış.Çirkinliğini bulaştırmadık sekreter kalmamış.Üvey kızının fotoğraflarını Facebook ‘a vermiş ve adını kötüye çıkarmış.Böyle edepsizlik görülmemiş.
Bu olay Cumhurbaşkanının kulağına gitmiş kızı küçük ladye kapıcı dairesini ve asgari ücrete mahkum etmiş.
Günlerden bir gün bu kötü olayı kardeşler aralarında chat yaparak üvey annelerini kötülüyorlarmış.Olanları ispikçi IP numarası ele vermiş.Üvey anne :
-Sizi alçaklar, gene baş başa verip beni birbirinize kötülüyorsunuz.Size öyle bir virüs yollarım ki feleğiniz şaşar, demiş.
Meğer Firstlady ‘nın tabiri caizse çirkin lady ‘nin bütün çirkefliklerinin yanında büyülü virüs yapmakta geliyormuş.Sabah olunca üvey annenın oyununa gelip üç erkek kardeş elektronik uçaklara dönüşmüşler.Facebook ‘a rezil olan sister ‘ları neye uğradığını bilememiş. Kardeşlerinin durumuna çok üzülmüş.Bir elinde dürbün bir elinde cımbız gözünü havadan alamamış.Bir uçak geçsin diye bekliyormuş. Rezil olan sister, daha fazla dayanamayıp scooter ‘yla evden kaçmış.Az E-5 yollarını azda tem oto yollarını geçip bir havalimanına varmış.Tüm pilot kardeşlere sormuş.Onu facebook ‘dan tanıyan tüm pilotlar tavana kuvvet kaçmışlar.
Bir yerde soluklanan Sedef dürbünü ile belki kardeşlerimi görürüm umuduyla tepeleri bulutları incelemeye başlamış. O sırada gökte üç beyaz uçak başının üstünde dönüp duruyormuş.Çağrı atmış ama hiç biri yakınlaşmamış.Meğer üvey anneleri öyle bir virüs yapmış ki, bu üç kardeş gece olamadan aşağı inemez ve kardeşinin yanına yaklaşamazmış
Sabah olup da güneş o güzel yüzünü gösterince zavallı üç kardeş tekrar elektronik uçak haline dönüşüyorlarmış.
Tan vakti üç kardeş sisterlarına:
-Sevgili kardeşim firstlayd miz senı bu ıssız havalimanında tek bırakıpta ne yapıcağız bu yolun sonunda bir kaplıca, bu kaplıcanın ortasında bir plaj var o plajda bol dondurma ve durmadan çalan Mozart var. Sen orayı jakuzili sitelere bile değişmezsin. Gün ağarınca konforlu kokpit ‘imizle seni oraya ulaştırırız.
Sedef lady nin canına minnet. Sabah üç kardeş uçaklara dönüşünce sisterlarını kokpite yerleştirip plaja varmışlar. Orası Hasip Paşa Yalısı ‘ndan bile güzelmiş.Sedef lady nin çok hoşuna gitmiş. Kardeşleri az sonra lady lerine veda öpücüğü verip gözden kaybolmuşlar. Sonra Sedef lady de bikinisini giyip kendini sıcacık kaplıca sularına bırakmış.
Akşam olunca üç kardeşi eve gelip Sedef lady i tertemiz facebook karasından silinmiş. Koyun gibi kabarık saçlı halini görünce çok sevinmişler. O gece herkes yataklarına gidince mışıl mışıl uykuya dalmışlar Sedef lady o gece rüyasında Zekeriya Beyazı görmüş, Beyaz Hoca, ona bu sabah Deryalı Günleri izle, orda ne yapıyorlarsa aynısını iki ters bir düz, irmik atlamadan üç gün içinde üçer tane kardeşlerine yap o zaman kardeşlerin eski hallerine dönüşecekler aman kızım sakın konuşma eğer bir sorun olursa bana bir çağrı atman yeterli kuzum. Sedef lady uykusundan kan ter içinde uyanmış. Uzunca bir süre rüyanın etkisinde kalmış. Kendine gelince hemen dev ekranlı plazmayı açıp Deryalı Günleri izlemeye koyulmuş.
Konuşmadan işine başlamış akşam olunca kardeşleri eve dönmüş ve Sedef lady nin konuşmadığını habire örğü ördüğünü görmüşler. Acaba onu darıltacak birşey mi yaptık diye üzülmüşler bir hal çaresini bulmak için google amcaya sormaya gitmişler.
Sedef plajda yalnız başına örgü örerken beyaz mercedes li bir playboy Sedef in saflığına, güzelliğine ve çalışkanlığına yıldırım aşkıyla vurulmuş ve hemen fabrikatör babasına koşup Sedef i Allah ‘ın emriyle kendisine istemiş. Fabrikatörün bir dediği iki edilirmi? Hemen özel güvenliklerini çağırıp Sedef i köşke aldırmak istemiş. Hala iki ters bir düz örgüsünü örmeye devam eden Sedef lady i köşke getirmişler. Bir koruması gizlice Sedef i izliyormuş ve tutduğu kanaat leri fabrikatöre iletmiş. Fabrikatörde hmmm diyip heyecanla playboy a
-Bu senin bildiğin namuslu kızlardan değil neden sürekli iki ters bir düz örgü örüp irmik atlamıyor? Bu gidişle bu kız seni mumyalar.
Playboy bu temiz namussuz kıza toz kondurmak istememiş. Ama Sedef lady hala örgüsü bırakmamış. Fabrikatör ve arkadaşları Sedef i karanlık odaya götürmüşler. Sözcü fabrikatör Sedef e:
-Son duanı et gebereceksin iffetsiz demiş.
Koruma silahını Sedef lady nin üztüne yöneltmiş. Sedef Zekeriya Beyaz Hoca nın dediklerini unutmadığı için örgüsüne devam etmiş. Derken üç beyaz uçak köşkün civarında uçuşuyorlarmış. O sırada Sedef ‘in örgüsü bitmiş ve uçaklara doğru fırlatmış, üç beyaz uçak üç erkeğe dönüşmüş. Olan biteni fabrikatöre tüm içtenliğiyle anlatmış. Bizim duygusal fabrikatör iki gözü iki çeşme ağlamaya başlamış. Yaptıklarından da çok utanmış.
Veeeee düğün günü gelip çatmış Sedef lady ve ünlü playboy tüm mutluluklarıyla Çırağan Sarayında üç gün üç gece kokteyli düğün yaparak evlenmişler.Üvey anne tabiri caizse çirkin firstlady ‘i müebbet hapse çaptırılmış.
Onlar ermiş muradına, hadi yeni bir hikayeye başlayalım…
Gökten üç laptop düştü biri Merve ‘ye biri Tuğçe ‘ye biride yedeğe….
_________________SON__________________
YAZARLAR:
Merve ZEYBEK
Tuğçe CÜRE
Not: bu masal kendi esprilerimizle günümüz koşullarına göre değiştirilmiş esprili bir hikayedir...Ben ve arkadaşımın yazdığı bu hikaye umarım size keyifli dakikalar yaşatır...
sevgilerimle....(simalyıldızı):)