Yalanlar ve yardakçılar.
Rusya gelmiş Görele açıklarına.Gemilerde uzun namlulu toplar.Gümbür gümbür
döğüyor yamaçları.Halkım muhacir olmuş köyünü,evini terketmiş.Yurdum dört yandan düşman istilasına uğramış.Kara bulutlar çökmüş yurdumun üzerine.Hiç kalkmayacak gibi çökmüş.Ayaklar yalın,Çarıkların altı delinmiş.
Çalıların arkasında birkaç ermeni."Dayımız geliyo"diye oynarlar.Ay ışığında.Sevinirler ve oynamaya devam ederler.Sabaha kadar oynarlar.
Siz bu memleketin ustasıydınız,Siz Terziydiniz,siz demirciydiniz.Demirciyan,Terziyan dedik bağrımıza bastık sizi.Siz dedikodular yapmıştınız.Müslümanlar çalışmasın,sanat öğrenmesin diye çabalamıştınızda biz hoşgörüde bulunmuştuk.İyi günümüzde ekmeğimizi bölüştük sizinle.
Yeriniz yurdunuz yoktu.Kazandıklarınızla altın yığıp çömleklere doldurdunuz.
Rus dayınız Harşıt çayını geçemeyipte geri döndüğünde ne yapacağınızı şaşırmıştınız.Altınlarınızı alıp,defolup gittiniz.
Türk halkı sizin iki yüzlü olduğunuzu anlamıştı.Yüzünüze bile tükürmediler."Eden bulur "dediler.
Şimdi yine yalanlarınıza yandaş buldunuz.Avrupalı yandaşlarınızla yine pisliğe başladınız.Dünya biliyor gözünüz benim Anadolu’mda.
Yağma yok.Bütün gücümle yurdumu koruyacağım.Bu uğurda hayatımı vereceğim.Yalanların,yardakçıların,son oyununda özür dileyelim diyen satınaldıkların
duysunlar.Demirciler de ,terzilerde Türk olacak."Özür dileyecek olan Türkü katleden,
İhtiyar ve çocuk demeden soykırım yapan ermeni çetelerinin torunlarıdır.
Özürcüler; soyunuzu araştırın.Gidecek yeriniz varsa durmayın.Dayılarınıza güveniyorsanız tarihten ders alın.Türk halkının ilelebet vatanını
savunacağını bilin.Yalancıların,yardakçıların burada yeri yok.Karanlık zihniyetin aydını olmaz.Ne mutlu Türküm diyene...Ne mutlu Türkiye için can verene...
.....Gıdıgıdı.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.