- 1782 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
SANA BIR AD KOYAMADIM
SEN HAYATIMA GIREN EN GÜZEL SEYSIN.SANA BIR ISIM VERMEM GEREKIRSE NE DERIM SANA SÖYLENECEK SÖZÜN SENIN KADAR GÜZEL SENIN KADAR ÖZEL OLMASI GEREKIR SEN ÖYLE ÖZELSINKIÖYLE SAKLISIN KI BENDE SENI BENDEN BASKASI BILMEZ GÖRMEZ SEN BENIM SAKLIMSIN EN KUYTULARIMDA EN UCRA KÖSELERIMDE SEN VARSIN SEN BENIM CANIMINICISIN EVET SANA NE DESEM DÜSÜNÜYORUMDA BULAMIYORUM CANSIN DESEM OLMUYOR BITANESIN DESEM YOK BUDA UYMUYOR KELIMELER TUKENIYOR KALEMLER BITIYOR SENI YAZARKEN AKIL DURUYOR SENI DÜSÜNÜRKEN....
SEN ÖYLESINE KAPLADINKI RUHUMU KALBIMI DÜÜSNCEM HAYALIM GELECEGIM YARINLARIM SENINLE DOLU BEN YANLIZCA SENI ISTIYORUM VE YANLIZCA SENINLE MUTLUYUM SEN BENDE BENDEN ÖTESIN BIR YUDUM SU ICSEM YARISI SENIN ICIN OTURUP YEMEK YERKEN BAK ISTE KARSIMDASIN YATIYORUM RÜYALARIMDA KALKIYORUM HAYALLERIMDESIN SENIN ICIN NEFES ALIYORUM SENSIZ BIR SANIYEM BILE GECMIYOR SEN BENIM HERSEYIMSIN ....
SANA GELMEK ISTESEM BILIYORUM IMKANSIZ AMA OLSUN SANA GELMESEMDE SANA DOKUNAMASAMDA SEN BENIM EN ÖZELIMSIN SEN BENIMLESIN BUNU BILIYORUM YANIMDA OLMASANDA KALBIMDESIN BILIYORUM BEN SENI HER DÜÜSNDÜGÜNDE BILIYORUM SENDE BENI DÜSÜNÜYORSUN BUNU HISSEDIYORUM SENSIZ BIR HAYATI ISTEMIYORUM BENIM OLMASANDA BIR BASKASININ KOLLARINDA UYUYUP UYANSANDA SEN BENIMSIN SENSIZ OLMAK BANA COK AGIR GELIYOR SEN CANIMINICI SEN SANA SÖYLÜYORUM SAKIN AMA SAKIN BENI SENSIZ BIRAKMA EGER BIR GÜN BENI BIRAKIP GIDERSEN BEN ÖLÜRÜM......
EVET CANIM BEN SONUNDA BULDUM SANA NE DIYECEGIMIBU SENI EN GÜZEL ANLATACAK KELIME BUNDAN SONRA SENIN ADIN ASKIN ADI SEVDANIN ADI HAYATIN ANLAMI SENIN ADIN SEN HERSEYSIN SEN BENDE BENSIN EVET ASKIM SENIN ADIN BEN OLMALI CÜNKÜ SEN BENSIN ...............