- 709 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Özürü Ulan...
Tarihsel noktada dileyecek özrü olanlar ancak ve ancak başı eğik bir toplumun – ailenin – şahsiyetin ve karakterin ürünüdür...
Aydın kisvesi ile ortalarda karanlık fikirler ile dolaşanların dilediği özür sadece kendi şarlatanlıklarına dalalettir.Ermeni ve Avrupa yardakçılığının had safhaya gelmesini amaçlamış ve bu uğurda yüzsüzlüklerine kılıf bulmak amacı ile bir yüce millete iftira kampanyasına başlamış olanların maskelerinin düşmesini yine bu yüce milletin evlatları sağlayacaklardır...
Taşnak - Hınçak – Asala – PKK bu bağlamda yapılan terörist eylemleri – katledilen vatan evlatlarını , erkeği – kadını – yaşlıyı – çocuğu , yakın tarihte ise Hocalı katliamını - Karabağı unutanların diledikleri özür , şereflerinin çıkarıldığı pazarda ancak Ermeni diasporasının – İsrail ve Avrupa lobilerinin ödediği fahiş fiyatlar ile alınmaktadır ve bizim paramızda gazoz kapağı bile etmemektedir.
Bu ilk değil...
Aydınlığı ekmeğini yediği kutsal topraklara ve içinde hasbelkader bulunduğu millete ihanet etmek sayan karanlık yüzleri tarih boyunca gördük ve göreceğiz...
Dileyecek özrümüz yok...
Salyalı üç-beş ağzın verdiği özür bu toprakların gerçek sahibi olan yüce türk milletini asla bağlamaz , onların diledikleri özür şahsiyetsel noktada mensubu bulundukları bir boşluğun hezeyanıdır sadece...
Başı dik – alnı ak bir milletin evlatları olmanın gururunu it sürülerinin iftiralarına ezdirmeyiz...
NE MUTLU TÜRK ‘ ÜM DİYENE...
İmdat Özcan
18.12.2008 / Kartal
YORUMLAR
''Başı dik – alnı ak bir milletin evlatları olmanın gururunu it sürülerinin iftiralarına ezdirmeyiz...''
Bir iyiliğinin farkına vardım ben,o yalakaların ; bizler uyuyorduk,unutmuş gibiydik bize ve ceddimize yapılanları.
Hatırlatmış oldular,uyanmamıza sebep oldular....
Bundan sonra uykusu kaçacak olanlar düşünsün. Bu millet hızla uyanıyor çünkü !
Yazarın duyarlılığını kutluyorum.
Maskeli balo bitti, aslına rücü eden; katrandan veya pekmezden şeker olmuşlara gülüyorum.
Bilim doğru söylüyor. Gen, kan ve de kadavra kaderdir !
Din doğru söylüyor. Herkes sevdikleriyle haşrolunacaktır. Ben; Atatürk, Türk, türk(ü), Türkçe ve istiklal-i tam Türkiye Cumhuriyeti'ni sevdim.
Beni işgal etmiş emperyalin aşağılık işbirlikçi ırkçısını, feodali ve ilkel kafa maskelilerini değil !
Teşekkür ederim kardeşim. Sizin de buyurduğunuz gibi;
- "Ne Özürü Ulan?"
Göktürkmen tarafından 12/18/2008 2:31:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vatanimiza ve vatan insanimiza ihanette olan,Sozde Aydin mahluklarin Bu eylemini Kinayan Duyarli yureginize saygilarimla..
Sozde Aydinlar.........
Her agacin kurdu ozunden olurmus
Edebinle otur dur,eden bir gun bulurmus
Hiddetimden daglar erir okyanuslar kururmus
Tarihimden sen bunu bilmezmisin serefsiz..
Ozune don ozun neyse,ondan ornek alayim
Ac maskeni durust ol salacaksam salayim
Ispatinla utanayim,utancimla kalayim
Yapmaz isen iki elim yakandadir serefsiz..
Ersal Demir