(BABAM) ALLAH"IM RAZI OLSUN
YAKISIKLIM;
YAZIYORUM AMA YINE HISSEDECEKSIN BILIYORUM:
VE SENIN BANA YAZDIGIN MEKTUP LARINDA DEDIGIN GIBI ÖNCE (BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM)
DIYEREK BASLIYORUM:
SEN GIDELI COK SEYLER DEGISTI HAYATIMIZDA BABAM COK SEYLERI SENLE GÖMDÜK DERINLERE COK SEYLERDEN CEKTIK ELIMIZI AYAGIMIZI,SESIZLIGE BÜRÜNDÜK ICIMIZDEN CIKLIKLAR ATSAKTA SESIZ AGLADIK BELLI ETMEDIK KIMSEYE HÜZÜNÜ, BABAM IKI BAYRAM GECTI ELINI ÖPEMEDIGIM BAYRAMIN KUTLU OLSUN DIYEMEDIGIM IKI BAYRAM. GECEN RAMAZAN BAYRAMINDA TAKIM ELBISELERINLE GELDIN DÜSÜME SESIZCE KUTLADIN BAYRAMIMI ILK BAYRAMDI COK AGLAMISTIK ÖZLEMLE VE ALLAHIM RAZI OLSUN KI GELDIN RÜYADA DA OLSUN BAYRAMLASTIK BU KURBAN BAYRAMI 4 GÜN GELDI GECTI GÖREMEDIM BABAMI DIYE NE COK AGLAMISTIM BUKEZ BAYRAMLASAMAMISTIM YOKSA SENI ÜZECEK BIRSEYMI YAPMISTIM BAYRAM BITMISTI VE 5ci GÜN GELMISTIN RÜYAMA ( GEL HADI GEL) DIYE ACMISTIN KOLLARINI ( BENI COK ÖZLEDIGINI BILIYORUM KIZIM) DEMISTIN RÜYAMDA SANA ÖYLE HASRET SARILIYORDUM KI;RÜYA ISTE UYANDIGIMDA GÖZLERIM YASLI YÜREGIM DÜGÜM DÜGÜMDÜ KENDIME GELIP OH COK SÜKÜR YARABBIM COK SÜKÜR DEMISTIM BABAM BENI KIRMAYIP RÜYAMA GELMISTI HEMDE ÖZLEDIGIMI HISSETMISTI SANKI ANAM ABIM ABLAM FARKLIMI YOK YOK ONLARDA AYNI HEPIMIZ YOKLUGUNDAN PERISAN YIKIK BI CAREYIZ. AH BABAM NERDESE 1YIL OLUCAK YOKLUGUN BU YIL BASIDA ILK KEZ OLMUCAKSIN GECEN SENE NICE YILLARA DEMISTIK OYSA VE SEN ABLAMA KÜCÜK KIZIM SANA EMANET ABLASI DEMISTIN BENI ABLAMA EMANET ETMISTIN HALA ICIM ACIYOR GIDISININ FERMANIYDI SANKI ADIM ADIM HAZIRLIYORDUN BIZI SIMDI GÖRÜYORSUNDUR BIRYERLERDEN EMANETINE COK IYI BAKIYOR BÜYÜK KIZIN HEP ANA SEVKATINDE, BABAM NE GARIP SEY INSAN OGLU NEKADAR CARESIZIZ OYSA CAREMIZ SENDIN SESIN DI BIZE ÖGRETTIKLERINDI KI ONLARDIR SU AN BIZI AYAKTA TUTAN ONLARDIR SABRI ASILAYAN. SU GURBET ELDE BAGZEN KIMSESIZ HISSEDIYORUM KENDIMI BABA KELIMESINDEN SEVAKTINDEN UZAK EVLAT ICIN BABA ARKAYMIS YA ARKAM ÜSÜYOR BE BABAM SURAYA YAZDIGIM SÖZCÜKLER KAYBOLUYOR BABAM SEVIYORUM HEMDE COK AMA BILIYORUM KI BIRGÜN KAVUSUCAZ BIRGÜN HASRETLERI TÜKETICEZ ALLAHIM RAZI OLSUN KI NE YASARKEN NEDE YOKLUGUNDA EVLATLARINI HIC AYIRMADIN BIR BIRINDEN SEN ADIL SEN ADALETLIYDIN SEN HERSEYDEN ÖNCE BABAYDIN BIZIM BABAMIZ. FANI OLAN DÜNYA DA ILK YOLCUMUZ SEN OLDUN BASKA ACILAR DA BEKLIYOR BU SINAV BILINSEDE YÜREK YANIYOR. BABAM BANA YAZDIGIN SIIRINI BIRGÜN BURAYA YAZMAK ISTERIM KI HERKEZ OKUSUN BIR BABANIN EVLADINA YAZDIGI DIZELERI MÜSADEN OLURSA GEL BABAM YINE DÜSLERIME KONUS BENIMLE GARIP AMA SANKI DERTLESIYORUM SURDA SENINLE. SENI SEVEN KÜCÜK KIZIN................. TESEKKÜRLER YAKISIKLIM .