- 1294 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
NİHAT GENÇ'LE VERYANSIN BİTMESİN
NİHAT GENÇ dinlemeye,izlemeye doyamadığım bir yazar,bir insan.Kardeşim olsun derler ya,öyle biri.İnsan ülkesini sever de bu kadar üzerinde düşünmez,konuşurken duygulanmaz,ağlamaz.O ülkesini sevdiği gibi ,yaralarını da fark edip,fark ettirmeye çalışıyor.Hepimiz kendi kuytularımızda yaşarken,kendi hayatlarımızı kollayıp kurtarırken o hepimizin adına da düşünüp konuşuyor.Kitaplar yazıyor da okumak dahi sanki bizi yoruyor.Dinlemek daha kolay geldiğinden televizyondan dinliyoruz çoğumuz.İyi ki varsın Nihat Genç.Adın yaşayacak ta,kendin de uzun yaşarsın dilerim.bu ülkenin senin gibi insanlara ihtiyacı var.
Türk televizyonlarından birinde konuşurken izledim onu.Ülkesini,halkını seven,duyarlı,bilgili,yürekli insan, her konudan konuşuyor.Onu dinlerken bilgileniyorum.Aslında onun gibi düşünen birçok insanın da sözcüsü bir yerde.Ben sözlerine bire bir katılıyorum.Ama günümüz siyasetçilerini rahatsız etmiş olmalı ki şu anda Kıbrıs televizyonlarından birinde sesini duyuruyor.
Lütfen onu dinleyin,düşünün…İnsanlar nerede yaşarlarsa yaşasınlar kendi rahatlarını düşünen,kendi ceplerini dolduran ,çevrelerine duyarsız ,eğlenceye ve tüketime düşkün oldular.Sevgiyi,saygıyı,doğruluğu çıkarları uğruna kıyıda köşede unuttular.
Hep daha iyi yaşam uğruna gözlerimiz kapandı.Ülkemizi saran olumsuz koşullara uzakmış gibi yaşıyoruz.Komşularımıza duyarsızız.Geleceğimizde bizi yakalayabilecek olumsuzluklara karşı umarsızız.Yeni nesil bugünü yaşayıp yarını planlamaz oldu.
Nihat Genç ülke olarak içinde bulunduğumuz tehlikeleri,toplumsal uykumuzu anlatırken bu yurt insanlarına güvendiğini ve ümidini kesmediğini de açıklıyor.Onu okumanızı ve dinlemenizi öneririm.
(www.nihatgenc.com/)
YORUMLAR
Nihat Genç uzun zamandır takip ettiğim yazarlardan biri .
Konuşmaları ve yazılzarındaki hırçınlık sonrası ,karadenizin dalgaları sonrası bıraktığı tahribat bir kenarda tututlursa mutlaka okunması gerekenler arasında saymalıyım.Bosna HErsek hatıralrı zihnimde derin izler bırakmıştır.Bağımsız düğşünüyor olması az aydın adayaında bulunan bir özellik
yazınız dikkati çekmesi bakımından önemli
sağlıcakla kalınız
Nihat GENÇ i mutlaka tanıyıp takip edenler vardır fakat bilmeyenler için güzel bir uyarı taşıyor yazı. Değerlerimizin gittikçe yozlaştığı, her koyunun kendi bacağından asıldığı bir sistem hızla bizi esir alıyor. para artık her türlü insani davranışın yerini almış ve sadece kendi gemisini kurtaran kaptanlarla dou bir dünyada yaşıyoruz. peki biz bu muyuz? insan olmak ne demek? doğadaki tüm canlılar bunu yapıyor. Acıtıklarında savaşıyorar, öldürüyorlar... Ama insan olmanın farkı ne? işte, Nihat Genç insan olarak kalamamışlara en güzel üsupla veryansın ediyor.. izlemeye ve dinlemeye değer inanın...
sevgiyle kalın...
Ben pek sevmem.
Sevgi ve saygı çerçevesinde konuşan birisi olduğunu da pek düşünmüyorum.
Uslubu, hırçınlığı, argo ve kaba konuşmaları fikri temellerinin yetersiz olduğunu çağrıştırıyor bana.
Ülke medyasında yer bulamıyorsa bu yetersizliklerinden ve
tiyatro oynar gibi konuşmasındaki sığlıktan olabilir belki de.Siyasetçiler engelledi diye düşünmek anlamsız. Benzeri bir sürü muhalif her yerde sesini duyuruyor, medyanın neredeyse tamamına yakın zaten muhalif görüşlerini dillendiriyor, bir tek onu mu engellemeye çalışmışlar?
Bence onun da hitap ettiği bir kitle elbette vardır, onlar da izleyecekler sevecekler.Saygı duyulmalı.
Ama, kendisine yer bulamıyorsa, ya da onun muhalif gücünden faydalanmayı düşünmüyorlarsa, medya niye bu adama yeteri kadar yer vermiyor diye başkalarını suçlamak yersiz.
Arz talep meselesi bence.
okuyorum ve dinliyorum...
susturmak bu ülkenin başındakilerinin en severek yaptıkları iştir...
kendileri "al ananı git" dediklerinde sözyeldikelrinde utanılacak birşey olmadığını düşünürler ancak doğruyu görüp söyleyenleri susturmaya çalışırlar...
umuyorum bir gün gelecek bir cesur adam çıkacak ayakkabılarını bunların başına fırlatacak!!!
Nihat GENÇ sizi dinlemeye izlemeye ve okumay devam edeceğim...