senli yazılar
Seni sen varken sensiz yaşamak ne demek bilirmisin nefes alışlarım kısıtlanıyor bakışlarımda bir durgunluk kadın, erkek farketmeksizin her baktığım yüzde seni hatırlatan ifadeler.Yüz mimiklerin gözümün önüne geliyor gülüşün dudaklarının ahengi herşeyin seni yaradanın sana bağışladığı bütün güzellikler küçük küçük sıfatlar karşısılığnda başkalarının yüzlerinde ifade buluyor.Yürürken anlık dalgınlıklarımda anlatamıyacak kadar herşeyde birden sen oluyorsun.Sanki senin meleğim benim meleğimle yer değiştirmiş her nefesde seni hatırlatıyor hey onu unutamazsın çünkü o yok ama onu ben ifade ediyorum dercesine .
Seni ifade eden şarkıları baştan dinleyip stop ettiğinde yine başa alıyorum yine başdan deyip hep seni haırlatan şarkılarda aheng bulup şarkıların tonuyla birlik olup kulaklarımda varoluyorsun diyorum yaa seni anlık unutmama bile izin yok meleğin izin vermiyor .
Her işde bir hayır var duasıyla yola çıkan ben bu işde hayır bekliyemez oldun herşey sen oluyorsun herşey.
Yaradana duam tamam önemli değil bu dünyada benim olmasanda öbür dünya için duamsın az kalan ömrümde benim olmıyabilirsin ama ebedi hayatta sen mutlaka yanında olmalısın orda yok olman işde beni mahveder.
Hep o hevesle yaşıyorum inan tamam yaradanın çizdiği bu ömür içinde benim olmıyabilirsin ama ebedi hayatta yanımda olmalısın OLMALISIN OLMALISIN.
Ne kadr acı sana bu cümleleri yazarken sen kimbilir nerde kimlesin aklından bile beni geçirmiyorsundur eminim enimin ama önemli değil ben seni seviyorum yaa benim için tek önemli olan o.
Düşünçelerimede gem vuramazsın yaa yaradan bu ruhu almadıkça.
İnsanların yüzlerini göremiyorum çünkü her yüzde sen varsın.
Ne kadar çok istesemde yanına gelemiyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.