- 762 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İYİSİNDEN YADA KÖTÜSÜNDEN NERDEN BAŞLARSAN BAŞLA SONUÇ HEP AYNI
BİR HİKAYE ROMAN MASAL ÖYKÜ NE KOYARSANIZ KOYUN ADINI, BENİM BİLDİĞİM BANA YETER.
10 YIL ÖNCESİNE DAYANAN BİR ÖYKÜ BU... NE İNSANLAR SAHTE NE OLAYLAR SIRADAN NEDE,YAŞANANLAR HAFİFE ALINACAK KADAR KÜÇÜK.
O HAYALLERİNİ YELKENLERE BAĞLAMIŞ DAHA 19’UNDA BİR GENÇ KIZDI; VAROLUŞUNDAKİ SEBEBİ ARAMANIN ÇABASI İÇERİSİNDE, NE VAZGEÇİYOR NEDE SAVAŞA BİLİYORDU.TEK İSTEDİĞİ HERKEZ GİBİ MUTLU OLABİLMEK YADA VARSA HEDEFLERİNİ GERÇEKLEŞTİREBİLMEKTİ; KALABALIKLAR İÇİNDE YAPAYALNIZ KALDIĞI GÜNLERDEN BİRİNDE
ETRAFINA BAKTIĞINDA ONA DİKKATLE BAKAN GÖZLERİNİ ONDAN AYIRMAYAN, SANKİ GÖZLERİNİ ONUN ÜZERİNDEN ÇEKSE,HAYAT BİTECEKMİŞ GİBİ DURAN BİRİNİ FARKETTİ KARŞISINDA, YERÇEKİMİNİN BİLE FAYDA ETMEDİĞİ BİR DÜŞÜŞLE TA DERİNLİKLERDE BİR SAĞA BİR SOLA GİDERKEN KARŞISINDAKİ BU İNSANA FARKINDA OLMADAN TESLİM ETTİ KENDİSİNİ.. OLMASI GEREKEN BU DEĞİLDİ BELKİ AMA, O ONUN GÜNLER SONRA ÖLÜME BEŞ KALA ÇALAN SAATİNİN TEK KURTULUŞUYDU. BUNDAN 6 AY ÖNCE YAŞAMAK İÇİN BİR SEBEBİ VARKEN ELİNDEN ALINAN O SEBEBTEN SONRA, TEKRAR YAŞAMASI GERKTİĞİNİ
FARKETTİ. TERCİHLER VARDIR HAYATTA EN DOĞRU SANDIĞIMIZ AMA ASLINDA EN GÜZELİNİN BİLE EN KÖTÜ OLDUĞU TERCİHLER, İŞTE BUDA ONLARDAN BİRİYDİ AMA TERCİHİNİ YAPMIŞTI.SEVDİĞİ KADAR SEVİLDİ, İSTEDİĞİ KADAR YAŞADI İSTENDİĞİ KADAR YAŞATTI, AMA MUTLUYDU. ÇÜNKÜ EN KÖTÜNÜN EN İYİSİ DEDİĞİ BU DURUMDA YAPACAK HİÇ BİR ŞEYİ KALMAMIŞTI. AYLARDAN TEMMUZ HAVA ÇOK GÜZEL,İNSANLAR GERÇEKTEN MUTLU VE O MUTLULUKTA ODA YAŞIYORDU; 19 SENELİK HAYATINDA BELKİ DE ENGÜZEL DOĞUM GÜNÜYDÜ BUGÜN. ARTIK HAYATININ ADAMI ZANNETTİĞİ İNSANLA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞIYOR, YAŞIYOR VE BUNDAN İNANILMAZ KEYİF ALIYORDU.
BİR EVLİLİK YAŞAMIŞTI DAHA ÖNCE BU ONUN HAYATINA GİREN İLK ERKEK DEĞİLDİ BELKİDE SONDA OLMAYACAKTI,AMA DOLU DOLU BİR 9
SENE VARDI ÖNÜNDE, BU ARADA BİR TARAFTAN MUTLULUKLA DOLU YÜREĞİNİN BİR KÖŞESİ HEP KANIYORDU,ÇÜNKÜ YAVRUSU YAŞAMA SEBEBİ,
ONUN İÇİN BİR KADININ YAŞABİLECEĞİ EN KÖTÜ DURUMLARI YAŞADIĞI EVLADI HALA YOKTU YANINDA. ALINMIŞTI UMUTLARI HAYALLERİ ÖZLEMLERİ,
BİRDAHA GERİ VERİLMEMEK ÜZERE.. KANIYACAKTI HEP O YARA ÇÜNKÜ O BİR ANNEYDİ!.. KİM KAPATABİLİRDİKİ,KİM KABUK BAĞLATABİLİRDİKİ O YARAYA?.....
99 temmuzundan bu tarafa tam 7 sene geçmişti; hala yaşamakta zorluk çeksede yaşaması gerektiğini bile bile hayatı devam ediyordu. inişleri ,çıkışları, iyileri, kötüleri ile gidiyordu biryerlere... Hala o kötünün en iyisi dediği insan vardı hayatında ve hala özlemleri yaraları acıları yüreğinin bir kenarında köz köz yanmaya devam ediyordu!...
Ve birgün o sürekli çalan tlfonu yine öylesine çalmıştı ama bu kez arayan gerçekten yıllar sonra araması gereken insandı, canının parçasından yavrusundan haber vardı. Konuşmakta okadar zorlanıyorduki ne karşıdakini duyabiliyor nede cevap verebiliyordu, dünya durmuştu yada belkide rüyadaydı ama ne dünya durmuştu, nede rüyaydı gerçekten 7 seneden sonra evladından haber vardı.
Kim ne isterse yapardı o dakika dünyanın bütün servetlerini feda etmeye hazırdı.Hemen hazırlıklara başladı önce yavrusunu almak için İstanbula gitti ve yıllardan sonra o 8 aylıkken bıraktığı dünyalar güzeli varlık şimdi kocaman bir delikanlı olmuş ve çok yakışıklıydı, her çocuğun annesine güzel olduğu gibi oda annesinin gözünde dünyadaki tek mükemmel yaratıktı..Sonunda yanındaydı artık ve oğluyla arkasına bile bakmadan ayrıldı ordan. Bu saatten sonra dünya yıkılsa nerde ne kadar kötülük varsa üzerine gelse umrunda değildi çünkü savaşmak için nedeni hep vardı ama artık bu dahada gerçekleşmişti. NE YORULURDU HAYATTAN NEDE PES EDERDİ SAVAŞMAKTAN.
Şimdi 2008 son ayları ve o dünya tatlısı mükemmel yaratık 11 yaşında, artık bundan sonrada hep olacağı gibi annesinin yanında.. Anne ise hala evladı için ne varsa yapılacak en kötüsünden en iyisine kadar yapmaya çalışarak hayatına devam ediyor. bu arada en kötüsünün en iyisi dediği adamda yok artık yanında onunla 9 yıl geçirdi bazen dolu dolu bazen nefret ederek. O kadın hayatına girip çıkan bir erkek için asla üzülecek bir kadın olmadı onun içinde üzülmedi.
Ben dilerim ki hayatta kimse umutsuz kalmasın, umut bir düşüncenin yarısıdır ve doğru düşünüp hareket edildikce her şey birgün mutlaka yoluna girer SİZDE NE YAŞAMAKTAN NE UMUT ETMEKTEN VAZGEÇMEYİN... KİMSE O 9 SENEDE NELER OLDUĞUNU NELER YAŞADIĞINI BİLEMEZ AMA NE OLURSA OLSUN O KADIN GİBİ GÜÇLÜ OLMALI HERKEZ.. VE BEN BİLİYORUMKİ ONLAR İÇİN HAYAT HALA ZORLUKLARLA DOLU AMA NE VARKİ DÜNYADA AŞILMASIN.. O HEP HERŞEYE GÖĞÜS GERDİ SİZDE ASLA VAZGEÇMEYİN...
YORUMLAR
kadınların hiç birşeyden yılmaması ayakta dimdik durması beni çok sevindiriyor...ben de bir kadın olarak çok zorluklar içerisindeyim ama ayakta dimdik duruyorum...elinize sağlık zeytin gözlüm güzel ve gerçeklere dayanan bir yazı okudum....dilerim oğlunuzla mutlu uzun yıllar yaşarsınız...ben oğlumu kaybettim rabbim hiç bir anneye göstermesin bu acıyı....sevgilerimle canımmm