- 535 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HARA KİRİ YAPMAK
“1915’te Osmanlı Ermenilerinin maruz kaldığı Büyük Felâket’e duyarsız kalınmasını, bunun inkâr edilmesini vicdanım kabul etmiyor.
Bu adaletsizliği reddediyor, kendi payıma Ermeni kardeşlerimin duygu ve acılarını paylaşıyor, onlardan özür diliyorum.”
Soruyorum hangi şerefle?
Kendilerine aydın kesim olarak tanıtan bir grup insan Ve bunların içerisinde tanınmış simalarda bulunmakta, bunları bu grubun içerisinde görmekten utanıyorum!...
Utancın neden diye sormayacak mısınız?
Aydın demek okumuş, bilgili, görgülü, tavır ve davranışlarıyla kitleleri etkileyen, vatandaşın bilgi öğrenme açlığını gidermeye çalışan kitlelerdir.
Tarih Kurumu Başkanı Yusuf Halaçoğlu zamanında neredeydiniz?
Hükümetin onu görevden almasını mı bekliyordunuz?
AKP’nin kapatılma davasında Ergenekon önümüze sunuldu. (Sanık durumundaki şahıslar birer birer tahliye oluyorlar.) Şu anda da AKP’nin seçimlere yakın oy kaybı yüzünden bu fikir ortaya çıktı.
AKP ile danışıklı dövüş mü var?
Bakın; bu aydınların içerisinde bulunan şahsiyetlerin köklerini bir araştırın, kimler var ve nelerden katılıyorlar. Çoğunluğunu Türkiye de yaşayan ermeni vatandaşları, Rum asıllı vatandaşlar ve son zamanlarda Ermenilerin oyunlarına alet olan Kürtler var. İçerisinde benim soyum Türk’tür diyen belki sayılacak kadar azdır.
Bu aydınlara öncelikle sormak lazım, neden öncelikle arşivlerin açılması konusunda kampanya yapmadınız da özür dileme yolunu seçtiniz?
Bizim bilmediğimiz bazı bilgilere mi sahipsiniz?
Gelin bunlara bir açıklık getirin!...
Bunlara cevap veremiyorsanız, vatan hayinisiniz demektir.
Vatana ihanetten hakkınızda suç duyurusu yaparak, yürekli savcıları göreve davet ediyorum.
1915 de yapılan “büyük felaket” dediğiniz o olaylara sadece Ermeniler mi maruz kaldı.
Erzurum da çıkan o toplu mezarlar ne olacak. Biliyorsunuz bunların hepsi kayıtlar da mevcut.
Hamile kadınların karınları deşilerek çıkarılan o bebeklerin ve dökülen kanların hesabını kim verecek.
Siz bu ülkenin ekmeğini yiyorsunuz, suyunu içiyorsunuz, havasını soluyorsunuz bu ülkeye ihanet etmeyiniz.
Sana sesleniyorum İttihat ve Terakki’nin kurucularından olan Cemal paşanın torunu Hasan Cemal,
Sana sesleniyorum 68 kuşağının önde gelen isimlerinden olan Mahir Çayan’ın en yakın arkadaşı olan Ertuğrul Kürkçü.
Sana sesleniyorum Adalet ağa oğlu ve aşağıdaki birçok şahsiyetler.
Böyle bir şeyi başlatmak keşke Arşivlerin açıklaması yönünde olsaydı da durumu bir görseydik. Haklılığınız ortaya çıktığında bende sizinle beraber olsaydım.
Bir defa değil. Bin defa özür dilerdim.
Bu fikir, aklınıza herhalde siz WC de iken geldi. Ortalığı bir karıştırayım dediniz.
Yuh olsun sizlere, yazıklar olsun diyorum.
Türkiye cumhuriyetinin haysiyet ve şerefini ayaklar altına aldınız. Türkiye’yi küçük düşürme adına ne varsa, geçmişten gelen kininizi kusuyorsunuz. Türk adını yok etme pahasına.
Beyler, sizler bu ülkede çok ama çok tehlikeli işler yapıyorsunuz.
Açıkçası “HARAKİRİ YAPIYORSUNUZ” Hepiniz bir Doğu Perinçek olamadınız.
ADALET AĞAOĞLU, ADNAN EKŞİGİL, AHMET ÇAKMAK, AHMET ÇİĞDEM, AHMET EVİN, AHMET İNSEL, AHMET İSVAN, AHMET KUYAŞ, AKİF KURTULUŞ, AKSU BORA, ALAZ KUSEYRİ, ALİ ARİF CANGI, ALİ BAYRAMOĞLU, ALİ NESİN, ALPER GÖRMÜŞ, ARZU BAŞARAN, BEJAN MATUR, CENGİZ ÇANDAR, COŞKUN ARAL, ERTUĞRUL KÜRKÇÜ, ESRA MUNGAN, EVİN DOĞU, GİLA BENMAYOR, GÖNÜL DİNÇER, GÜLÇİN SANTIRCIOĞLU, GÜLLÜ AYBAR, GGÜLSEREN ONANÇ, GÜNAY GÖKSU ÖZDOĞAN,
GÜRHAN ERTÜR, HABİB BEKTAŞ, HADİ ULUENGİN, HAKAN TAHMAZ, HALDUN DOSTOĞLU, HALE TENGER,HALİL BERKTAY, HASAN CEMAL, HİDAYET ŞEFKATLİ TUKSAL, HÜSAMETTİN ONANÇ, HÜSEYİN HATEMİ, ERSİN SALMAN, İBRAHİM BETİL,İBRAHİM KABOĞLU, İHSAN DAĞI, İPEK ÇALIŞLAR, IŞIL KASAPOĞLU, JULİDE KURAL, KEMAL GÖKHAN GÜRSES, KEMAL GÖKTAŞ, ŞERAFETTİN ELÇİ,
YAVUZ BİNGÖL, ZOZAN ÖZGÖKÇE, KEZBAN HATEMİ ………….
YORUMLAR
GERÇEK TÜRK AYDINLARI/www.ozurdilemiyoruz.com
Bu Mesesle Vatan Meselesidir/SARI ŞAFAKLAR
1915’te Osmanlı Ermenileri’nin maruz kaldığı ‘Büyük Felaket’e duyarsız kalınmasını, bunun inkâr edilmesini vicdanım kabul etmiyor. Bu adaletsizliği reddediyor, kendi payıma Ermeni kardeşlerimin duygu ve acılarını paylaşıyor, onlardan özür diliyorum.”
Kampanyanın öncülüğünü yapan malum isimlere bir bakın.Koynumuzda yılan besliyoruz.
Prof. Baskın Oran, Prof. Ahmet İnsel, Dr. Cengiz Aktar.Ali Bayramoğlu..
Yıllarca ekmeğini yediği Osmanlı’nın savaşa girmesini fırsat bilip Rus ordusuna gönüllü yazılan,vatandaşımızı kadın, yaşlı,çocuk demeden hunharca katleden, hamile kadınlarımızın karınlarını delik/deşik ederek daha doğmamış bebekleri’ diri diri yakanlar mı....
Yoksa, D.ve G.doğu’da gerçekleşen katliamların ardından, taşkınlıkları önlemek için tehcir kararı alanlar mı?
ABD/İngiliz/ Fransız emperyalizminin desteğiyle Osmanlı hükümetine baskı yapıp Boğazlıyan Kaymakamı Kemal Bey, Urfa Mutasarrıfı Nusret Bey, Diyarbakır Valisi Reşit Bey hakkında idam kararı çıkarıp, Talat ve Cemal Paşa’yı arkadan kurşunlayanlar mı?
ASALA’yı kurup, hiçbir suçu ve günahı olmayan Türk hariciyesine mensup onlarca diplomatımızı kalleşçe şehit edenler mi ?
Dahası, Ermeni çocuklarını himayelerine alıp, devletin en saygın eğitim kurumlarına yerleştirenler mi?
Hocalı baskınlar ile binlerce insanın ölmesine, bir milyondan fazla insanın yurtsuz kalmasına sebep olanlar mı ?
Dünyanın dört bir yanında para ile satın aldıkları işbirlikçiler vasıtasıyla ‘soykırımı tanıma’ kararı aldıranlar mı ?
-Gelin tarihçilerden oluşan bir komisyon kuralım, arşivleri açalı çağrısı yapanlar mı ?
Devletimizin sınırlarını tanımayıp tarihte asla haklılığı bulunmayan bu sözde meseleyi ölüm fermanı haline getirenler mi ?
-ESAS MESELE 1-Cbaşkanının gereksiz Ermenistan ziyareti/ bu sözde aydınların cesaretlenmesinde ki en önemli etken...
-ESAS MESELE 2-İSRAİL’i ORTADOĞUYA hakim kılmak.İsrail’de Ermenistana sahip çıkacak/sonra Yunanistandan’da özür dilesinler yarın toprak ta isterler ehhh..IRAK’ta 1.5 milyonu öldüren DEMOKRASİ geliyor ya...
KARŞI AYDINLAR/ Gerçek Türk Aydınları bizler de buradayız ve hizmetteyiz tıklayın linkimizi yanımızda olmanız bize güç verecek...
www.ozurdilemiyoruz.com A.DANIŞ
BİZLER TÜRK AYDINIYIZ!
ÜSTELİK AYDIN KİMLİĞİMİZİ EMPERYALİST SOYTARILARA HİZMET İÇİN DEĞİL,
TÜRK HALKININ HAKLARINI KAN EMİCİLERE KARŞI KORUMAK İÇİN KULLANIYORUZ.
BİZİM KİMSEYE VERECEK BİR ÖZÜRÜMÜZ YOK.
ANCAK, ATALARIMIZA VE KARDEŞLERİMİZE KATLİAM YAPANLARDAN SORACAK BİR HESABIMIZ VAR.
BU HESAP IRKÇI-FAŞİST BİR SÖYLEMİN UZANTISI DEĞİLDİR.
BU HESAP; ÇANAKKALE SAVAŞINDA YARALADIĞI DÜŞMANINI SIRTINA ALIP SAHRA HASTANESİNE YETİŞTİRMEYE ÇALIŞAN
BİR İNSANLIK İBRETİNİN YANSIMASIDIR.
BİZLER, BÖYLE ATALARI OLDUĞU İÇİN UTANÇ DEĞİL GURUR DUYAN
BİR MİLLETİN ÇOCUKLARIYIZ.
İNSANLIK ADINA PEK ÇOK İYİ DİLEKLERİMİZ VAR.
ANCAK, BU KONUYLA İLGİLİ İSTEDİĞİMİZ TEK ŞEY;
BÜTÜN MİLLETLERİN DÜŞMANLARINA TÜRK GİBİ MERHAMETLİ YAKLAŞMASIDIR.
Gerçek Türk AydınLarı adına / SARI ŞAFAKLAR....(A.DANIŞ)
sevgili Ersal,
Doğru dersin, o japonyadaki onurlu insanların yaptıği bir eylem. Ama bizim dinimizce böyle bir şey yok.
Biliyorsun dinimizce allahın yarattığı bedene kişinin kendisi tarafından zarar vermesi ve kendisini öldürmesi affedilir bir durum değil.
Hatta cenaze namazı bile kılınmaz derler.
ben bu açıdan aldım. birazda mecazi bir anlam yüklemek istedim.
Saygılarımla.
"Susuyorum...icimi icime kusuyorum,yuzlerine kusmak gelmiyor icimden.." Bu simdi "demokrasi" bu simdi "ozgurluk"..."Sirzi" nerde bilen varmi.? Bir donem Firat in Kizil aktigini gorenler nerede.? Her yanda kokusmusluk her yanda satilmislik..Baku ye gidin yureginiz yetiyorsa,Saki ye,Gence ye...Daha durun dunku "Hocali" ya gelmedik gelemedik..
Degerli dost...
Yazini dikkatle defalarca okudum..Katilmadigim bir husus var..
HARAKIRI ONURLU INSANLARIN EYLEMIDIR..
Acdatlarinin kani uzerinde siyaset yapanlara onurlu denilirmi.?
Saygilar sunarim yureginize..
Ersal Demir