- 574 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
SON...
Şimdi yağmur zamanı hiç kimsenin bilmediği, duymadığı, hissetmediği yüreğimde. Kimsenin haberi yok yüreğimde kopan fırtınadan. Yaradanım ve ben. Kopan fırtınadan habersizler. Ne depremler, ne afetler, fırtınalar yasadı bu yürek ama “Canım” dediğin “Canımın da içinde can”dediğin canım derken yüreğinin yandığı dosttan bu kadar uzak olmak ona en ihtiyacı olduğu dönemde onsuz olmak ne kadar da zor.Dayanamıyor artık ne yürek nede can.
Şimdi yağmur zamanı hiç kimsenin bilmediği, duymadığı hissetmediği yüreğimde.Akan her damla yüreğime kan olarak damlıyor.
Sus dedin artık konuşma.Sustum bak konuşmuyorum artık ne kendimle nede bir başkasıyla.Kapattım kapımı vurdum kilidini.Artık ne açılması mümkün nede konuşması.Dipsiz kuyulara attım yüreğimi.Ne çıkarılabilir nede artık bir işe yarar.Sustum bak artık sustum.Ne sesim çıkacak artık nede soluğum.Sadece dua edeceğim dostuma ömrüm yettiği kadar
Hani demiştin ya ‘bizim sonumuz yok’bak artık bizimde çok güzel bir SON umuz var!!!
__________________
YORUMLAR
Sustum bak artık sustum.Ne sesim çıkacak artık nede soluğum.Sadece dua edeceğim dostuma ömrüm yettiği kadar
Hani demiştin ya ‘bizim sonumuz yok’bak artık bizimde çok güzel bir SON umuz var!!!
__________________
Aşk,paylaşmaktır.Susmakla olmaz.Aksi takdirde sevgilinin kölesi olmuş olursunuz...
Hüzünlü bir yakarış...
saygılar...
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN .
ECEL GELİPTE AYRILIK OLMAMIŞSA ASLA UMUDUNUZU KAYBETMEYİN.
ŞERLERDE HAYIR GÜZLİDİR OAN SİZ BİLEMEZSİNİZ.
İMTİHANDIR BU SÜREÇTE SİZE DÜŞEN SADECE SABIRDIR
ALLAHA SIĞININ HER DERDİN DERMANI ONDA
EZELDE YAZILANLAR YAŞANIR
GECİKME VARSA DEMEKKİ AZ DAHA ZAMAN VAR ZAMAN MEKAN DOLMADAN OLMAZ KANATLANMADAN NASIL KUŞ UÇMAZSA..
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN ALLAH KULLARINA KALDIRAMAYACAKLARI YÜKÜ ASLA YÜKLEMEZ O MERHAMETLİDİR ŞEFKATLİDİR KULLARINA ..SELAM VE DUA İLE ALLAHA EMANET OLUN KARDEŞİM SA..
ÜLKÜ BAHÇESİ tarafından 6/16/2009 12:36:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
sakın gönlünüzü kapattım gibi sizi aşan laflar etmeyin.gönülü birtüy gibi uçuran evirip çeviren kilidleyip açan allahtır.
sevmeden ümidi kesmek intihardan farksızdır.bende on dört yıl böyle yaşadım rabbim tekrar diriltti .her anına bin canım feda ölsun aşkına aşik kulu yaptığı için
selam ve dua ile.