- 492 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
öğrendim
ÖGRENDİM
Şu koca ömürde hiçbirşey öğrenemedim ögrendiğim kadar
Kendimi sevdirdim ama sevecek birini bulamadım.Çünkü sevginin anlamını bilmeyenlerle karşılaştım.Severken hep ben verdim kalbimi ve ruhumu pacavraya cevirtirdim.
İnsanları sevgi ile düsündüm onlarsa beni kendileri için düşündü.
Kendimi ve sevgimi tüm acıklıgı ile yalansız ve dolansız anlattım onlar ise anlamak istedikleri kadarını anladı.
Hertürlü güvenlerini kazandım sırlarını sakladım onlar bunu koz olarak kullanıp beni yıprattı.
Geçte olsa hayattakişilerden cok kendimin önemli oldugunu anladım.
Kişiler için degil kendim için yaşamam gerektigini öğrendim. karşimdakiler kırılır üzülür diye bana ters gelen şeylere müsamma etmemeyi öğrendim.
Sevmenin ve sevilmenin kolay olmadıgını özveri ve zaman istediğini nekadar seversen sev kişiligindenödün vermemeyi en önemlisi asla sevgini karşındakineçok hissettirmeyecegini öğrendim.
Nekadar çok verirsen o kadar degersiz ne kadar çimri davranırsan okadar kıymetli oldugunu öğrendim.
Sevginin ve aşkın yeri geldiginde arkana bakmadan çekip gitmek oldugunu ögrendim.
E n önemlisi şu koca yaşamda geriye dönüp baktıgımda hiçbirsey öğrenemedigimianlayıp ölene kadar tekrar sıfırdan başlayıpbirşeyler öğrenmem gerektigini anladım.
insanlar son nefeslerindede birşeyler öğrenirlermiş oda azrailin yüzü işte şimdi ben o günü bekleyerek öğrenmeye calısıyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.