- 752 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
OYYYYYYYYYY
Yenilen doymazmış; hep bir daha bir daha diye saldırırmış…
Başarı kıskanılır ve takdir görmezse karalanır…
Para ve çıkar zayıf insanın hayalidir.
Bunları neden mi yazıyorum?
Sıkıldım artık…
Birileri çıkıp ki o birileri bugüne kadar özgürlüklerin önüne her zaman set olmuşken, bugün özgürlüğün insanlığın savunucusu olabiliyor. Bizlerde seyrediyor hatta “bak şu işe, görüyor musun adam nasıl değişti, melaike oldu melaike” diye hayretler içinde takdir ve şayan durumlarında ağzımız bir karış açık olup bitenlere bakakalıyoruz.
Kimden bahsettiğimi nasılda anladınız değil mi?
Bir ara gafur rüzgârı vardı. Çizgili pijamalar kapış kapış oldu, şimdi de çarşaf olacaktır, dersem inanmayın…
Oyun içinde oyun gel seyre koyul…
Başörtüsü için anayasa mahkemesine sabah namazıyla itirazda bulunan, Cumhurbaşkanın, başbakanın eşleri kapalı olacak diye kıyamet koparan biz kaç kişiyiz diye sokaklara dökülen, bir partiye başörtüsü için kapatma davası açılmasında önayak olan, bu işi fazla kurcalama diye tehditler savuran, çarşafı bir öcü gibi gösterip arkasında nanik yapan bir zihniyet bugün çarşafa kucak açıyor, bu öyle bir kucak ki şefkat dolu, sevgi dolu, gözlerininiz yaşarır!
Üniversitelerde başörtüsünü; kamu hizmetlerinde de hak talebinde bulunurlar diye yasaklayan ve eğitim hakları ellerinden alınan gençler soruyor şimdi “ ya bu çarşafıyla partiye giren kadınlar yarın millet vekili, bakan, başbakan olmak isterse ne olacak? Öyle ya kimse iş olsun diye bir yere emek vermez, boy göstermez…
Ama kimse söylemeden ben söyleyeyim, maksat çarşaf, başörtüsü değil, maksat “OYYYYYYYY” bundan emin olun ve gereksiz sorulara boğulmayın.
Yenilen doymazmış diyelim ve devam edelim.
Malum seçimler var birkaç ay sonra, seçim ve iyi bir sonuç için herkes ellerini kollarını sıvamış harıl harıl çalışıyor. Ama birileri var ki onları fark etmemek içten değil. “Seçmen kağıtları neden askıda daha uzun süre kalmadı” diye neredeyse iç savaş çıkaracak olan bu grup nedense her zaman aynı grup. Tutturmuşlar sonuçlar yanlış neden mi yanlış çünkü kendileri bir türlü kazanamıyor da o yüzden yanlış… Geçen seçim sonuçları içinde aynı tantana hani sonuçlar bilgisayar ortamında toplanıyor ya işte o grup diyor ki biz elimizle toplarız bilgisayar yanılır biz yanılmayız…
Onlar öyle diyor ben ne yapayım?