- 541 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAYIP KİTAP
Hırıstiyan alemi için kutsal sayılan dört İncil vardır. Bunları hemen hemen hepimiz ilk ve ortaokul dönemlerimizde duymuşuzdur. Matta, Markos, Luka , Yuhanna.
İçerikleri benzer olsa da birbirinden farklı dört kitap. Dört farklı öğreti. Gerçeklik paylarını Al-i İmran suresini içine sindirmiş bir Müslüman olarak fazla deşelemek istemem. Fakat bizim için gerçek dinin ne olduğunu bilen, ve bu uğurda kelle koltukta gezen bir vatandaşım sadece. Daha önceleri bu konuyla ilgili düşüncelerimizi ve refleksimizi ‘ Hastane önünde İncil ağacı’ isimli yazımızda anlatmıştık. Şimdi niyetimiz daha farklı bir konu.
Bundan 4 yıl kadar önce ortaya bir iddia atılmıştı. H.z İsa zamanında yazıldığı ve gerçek hrıstiyanlığı anlattığı iddia edilen bir kitabın bulunduğu ve sır olduğuydu mesele. Mesele şu; eğer böyle bir kitap bulunduysa ve içeriğini Vatikan iddia edildiği gibi biliyorsa , neden hala İslam la şereflenmiyorlar ? İşin içinde Mossad ve CIA var evet. Ama onlarında araştırıp gerçeğe yönelmeleri gerekmez mi? Mesele gerçeği bulmak ve gerçeği yaşamak sa nedir bu inadın sebebi? Vatikan da görevli papazlardan gizlice Müslüman olanlar oldu mu ? Öldürülen sahip Santaro yoksa gizli bir Müslüman mıydı ? ( Bkz . Vatikan nı korkusu mu ? Tunar ÇALIŞKAN )
Aramice olduğu söylenen o kitabı okumasını bilen dünyada kaç kişi var sadece ? Ve ülkemizde okumasını bilen papaz kaçırılıp nereye götürüldü? Kimler kaçırdı? Kitap ta Hz Muhammet ten (Sav) bahsediyor mu ? Bahsediyorsa hrıstiyan alemi için bir İslam a dönüş mümkün mü? Bediüzzaman Said nursi hrıstiyanlara sempati ile bakardı ve düşmanlık beslemezdi. Şimdi Nur cemaati de aynı misyonda görünüyor birazcık. Kıyamete yakın bir zamanda hrıstiyanların Müslüman olacakları olgusu var ortada . Acaba birileri hrıstiyanları Müslümanlaştırıyor mu gizlice ?
Vatikan da şu an da gizli Müslüman var mı bir düşünün? Kayıp İncil i duyan hiç hrısitan yok mu sizce ?
Biz Yahudi ve hrıstiyanları dost edinen kişiler değiliz. Önyargı ile yaklaşıp anlatmak istediğimiz noktadan lütfen uzaklaşmayın. İsteseydik konuyu daha detaylı anlatır, yukarda sorduğumuz sorulara cevap verirdik. İstedik ki halkımız araştırsın. İstedik ki kafalarda biraz şimşekler çaksın.
Bu konuya devam edeceğiz kısmet olursa…
KGB ?
Çeçenlerin efsane komutanlarına yönelik gerçekleştirilen ikinci suikast yine profosyonelce . Maktüle kurtulma şansı verilmeyen bir ustalık. Çapraz ve yakından ateş edilerek işlenen bir cinayet.
‘En büyük devlet kimdir?’ demişti bir ağabeyimiz. Biz susmuştuk. O cevap vermişti. ‘En büyük devlet intikam almasını bilen devlettir’ demişti. Gördüğümüz gibi Ruslar intikamlarını alıyorlar. Sevdiğimizden değil ama işlerini yıllar sonra bile takip etmeleri takdire şayandır. Biz Sarıkamış ta doksan bin askerimizin ölümüne sebep olan Rusları sevecek değiliz elbette.
Başka bir devletin sınırları içinde bir suiksti gerçekleştirmek ne kadar zor ve başarılıysa.
Size sığınmış eski bir savaşçıyı koruyamamak ise bizim açımızdan o kadar ayıptır. Büyük ayıptır. Bir zamanlar bu topraklarda CIA ciler iş tutardı. Şimdi bayrağı KGB ajanları mı aldı ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.