- 2800 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ SEVİYORUM
Bunca geçen zamandan sonra bunları neden yazdığımı daha yeni yeni anlıyorum. Kalbimin fısıltısını, yüreğimin yanışını ve gönlümün vazgeçemediği insanını daha yeni yeni anlıyorum. Gözlerimin seni ararken bulamadığını, gittiğimiz yerleri dolaşarak göremediğimi ve gittiğin günden beri geri geleceksin diye umutla beklememin sebebini daha yeni yeni anlıyorum. Yanaklarıma kondurduğun buseyi, ellerinle ellerimi tutuşunu ve seni neden bu kadar çok özlediğimi daha yeni yeni anlıyorum.Gözlerinle gözlerime bakışını, bir gül misali tebessümünü ve tatlı tatlı konuşan dilini niye unutamadığımı daha yeni yeni anlıyorum.Sen yokken bile senin varlığını hissetmemi, sesini duymadığım halde kulaklarımda çınlamasını, seni görmesem bile her çiçekte seni gördüğümü ve sensiz hayatın neden bu kadar anlamsız olduğunu daha yeni yeni anlıyorum.Ve daha birçok şey anlıyorum ki benim anladıklarımı sen neden anlamıyorsun bunu hiç anlamıyorum.Bunları neden yazıyorum bilmiyorum ama sana ne anladığımı söylemek istiyorum.Galiba ben galiba ben seni çok ama çok seviyorum bunu bilmeni istiyorum.SEN BENİM OLMASAN BİLE BENİ BİR PARÇA SEVMESEN BİLE BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM...
YORUMLAR
SEN BENİM OLMASAN BİLE BENİ BİR PARÇA SEVMESEN BİLE BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM.
aşık olmak gerçekten çok güzel bi duygu.sevmek ve sevilebilmek varmı bundan başka güzel bi duygu.yeterki içtenlikle karşındakine seni seviyorum diyebilme cesaritinde bulunsun insan.
yüreğinize sağlık güzel bir yazı.başarılarınızın devamını dilerim.