- 700 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SIFIRIM
SIFIRI BİLİRMİSİNİZ,
HANİ ŞU DEĞERSİZ DEDİKLERİ, KENDİSİNİ KENDİYLE ÇARPSA YİNE KENDİ KALAN, YOK SAYILAN, SIFIRCI HOCALARIN ÖĞRENCİLERE VERDİĞİ DEĞER YADA DEĞERSİZLİK, İŞTE O BENİM.
YILLARCA HEP BİRLERİN, İKİLERİN YANINDA TAKILDIM, KİMİSİ YANINA ÇEKTİ, BİRDİ ON OLDU, KİMİSİ BENİ KOPYALADI BİR ÇOK DEĞERSİZDEN BİR MİLYON YARATTI AMA YANIMDAN AYRILDIKLARINDA GENE DEĞERSİZDİM, NASILSA HERKEZİN GÖZÜNDE KOCA BİR SIFIRDIM.
BİR’İN YANINA GİTTİĞİMDE DOKUZ YANAŞAMIYORDU TAAKİ BAŞKA BİR GELENE KADAR. ONLAR ONBİR OLUYOR VE BENİ DIŞLIYORLARDI BENSE GENE KENDİME KALIYORDUM.
BİR GÜN SİLİNMEKTE OLAN BİR TAHTANIN ÜZERİNDE BÜYÜK RAKAMLARDAN BİRİNİ BEKLİYORDUM Kİ, BÜYÜK ĞÖĞÜSLÜ, MAVİ GÖZLÜ ÜÇ BELİRDİ YANIMDA, HAREKETLERİ DİĞERLERİNDEN FARKLIYDI. ŞAŞKIN BAKIŞLARIMIN ARASINDA ELLERİMİ TUTTU, İLK DEFA BENİ ÇAĞIRAN OLMAMIŞTI YADA YARDIMCI BİR ROL DEĞİLDİ OYNADIĞIM, HİSLERİM JÖN OLDUĞUMU VARSAYIYORDU, İŞTE BİRAZDAN DİĞERLERİ GELECEK VE SAYGI GÖRMEYE BAŞLAYACAKTIM.
İŞTE DÖRT GELİYORDU KARŞIDAN, ELİNDE BİRKAÇ NOKTA VE ARALARA SERPİLMİŞ KAREKÖKLER VARDI, YÜZÜNDE HÜZNLÜ BİR İFADE İLE ÜÇ’E ÇARPILDIĞINI, HAYATA YENİ BİR’LER İKİ’LER GETİRMEK İSTEDİĞİNİ HAYKIRIYORDU. O AN ANLADIM GENE BİRİLERİNE DEĞER KATTIĞIMI , GENE BİR BAŞKASI İÇİN KULLANILMIŞ VE OYNADIĞIM ROL’ÜN KOCA BİR HİÇLİK OLDUĞUNU.
TABİ YA, NASIL DA UNUTMUŞTUM, BENİMLE ÇARPILAN GENE BEN OLUYORDU, BENİMLE BÖLÜNMEK İMKANSIZDI, CEBİR AİLESİNDE ANLAMSIZ BİR TÖREYDİ BU, BENDEN ÇIKAN GENE KENDİ OLUYOR YADA YANINA EKSİ ALIYORDU.
KISACASI BEN KOCA BİR SIFIRIM. ANLAMSIZ HAYATINIZA DEĞER KATMAK İSTİYORSANIZ BENDEN DEĞERSİZ KİMSEYİ BULAMAZSINIZ HANİ BÜTÜN RAKAMLARIN EN ÖNÜNDE SİLİNMEYE YÜZ TUTMUŞ TAHTANIN ÜZERİNDEYİM.
YORUMLAR
şimdi............öncelik bende ki yorum yapayım azcık...........matematikten nefret ederim...........ya da dim.........bi aralar işte ömürde.........ama malesef sayılarla geçiyor ve geçecek ömrüm de sanırım para ya saydıklarım güzel eğlenceli olsa gerek tek yan bu..........ya da değil...........sayılar..........ben.......yani 3..........
___________________
yönelttiğiniz soruya cevap olsun yazdıklarım her harfinden her kelimeye hepsi vardır sorularınızın cevapları olarak..........sorun sayılar değil.........yazılar şiirler öyküler..........vs vs vs vs vs.........bissürü vs.........işte.........gözlerimizin dünyaya nasıl baktığıdır kullandığımız her kelime.....her obje.........her sıfat........ve her özne..........onun içindir ki özellikle bu kalem asla takılmamalı..........belki herkes güllerde aşık oluyor.........ben bir şey diyor muyum.........ben de sayılarda gizlerim sevdalarımı belalarımı..........kimin gözü ne görürse..........ben var mıyım yok muyum...........gerisi boş bahane..........yani şöyle ki SIFIR...........
ciddi anlamda duygu var kaleminizde hatta duyguyu evire çevire dövüp öğütüp oynayan bir kalem.........nedir zaman elbet gerekir herşeye...........sadece devamla düzelecektir daha iyisi olacaktır..........korkmayın.........söylediklerimi izlediğinizde kendiniz göreceksiniz..........kalbiniz ayna olacaktır..........
___________
başka da lafa saza caza gerek yok...........
bu kalem yolunu bulmuş ve devamı da gelecektir........
sevgimle........