- 1072 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sizi istemiyorum
Bir yerlerde hayatin anlamsiz gelirde gönlünün ta derinlerinde hisedersen tikanip kaldigini, yasamin en güzel yerinden yeniden basla yeni yeni hayaller kur ve yeni yeni sevdalar yasa, ve sonra yine unut.
Eflatunlarin gölgesinde cok zaman gecirmek güzelligni kaybedtiriyor inancin gidiyor sevdalara, ve sen kalakaliyorsun mor yesillerin teninde biraktigi izlerle, gereksizce etini koparmislar eflatunlarin göbek arasinda, seni yok ederler kanma.
saklanmak ya kanmak dayanmak bir gölgeye, yok oldugunu bile bile, sadece hava gibi anlamsiz ama yasam veren gölge, tutanak degil, sadece solunda bir gölge, siginma sakin, o uzaktan gülen yakininda seni islak bir cuval gibi yolun ortasinda birakan vicdansizdir. kanma.
Sogukdu ya marmaranin karsisinda diz dize otururken solugunla isittiginda elini ve en sicagindan bir dokunus hisettirir gece agir agir basarken, denizde nasil sicakliga inat üfler soguk havasini üstüne, bakakalirsin öylece donuk, soguk ile sicagin birbirine inat davranisini cözmeye calistim, miknatis gibi birbirini ittigini fark ettim. iste o anlamda itiyorum duygularimi denize dogru alsin hepsini onun olsun batirsin en derinlerine ve yok olsun.
tepeden gök gibi kollarina alan tutsaklik yasatan sair gibi pembe dilli, alcak yürekli, korkak, solgun tenli, basarisiz, arsiz, yorgun, yüreksiz, ama tepede iste!! adim adim icine islemis sinsice ama yönlendiriyor hayatini, maf ediyor kapatiyor kollarini üstüne günesten nasibini alamayasin diye, senden cok daha üstün senden cok daha güclü oldugunu gösterircesine, kendini kücük görme sevdigin icin, taptigin icin, o tependedir sen ona egilme, birak ne yaparsa yapsin. Senin yüregin yaninda o sivrisinege esittir, sakin egilme,,, sevginde direndiginde,gececektir gidecektir yoluna devam edecektir esir olma....diren gönül sakin egilme.
canina mi okudular? issiz odalarda karanlik kuyularda körpe duygularini hice sayip, kaninimi akittilar insafsizca? yenilme! sakin ha yenilme, karanliklardan kuyulardan kutulardan korkma,
namusunu mu aldilar ? o dar karanlik odalardami kilitlendi namusun edebin? inanma!!
, Dünyayi üc kurusa satsalar satilmis mi olur?....hayir inanma!! yalan bak ayni yerinde duruyor, umursama!
istee bak, güclü isen kendinle barisik isen, nasil kuyrugunu cekerler, nasil gözleri göklere diker, "hava ne kadar da bozmus derler", sus olmamalari yerde sustuklari gibi,sus olmalari gereken yerde göklere bakar, "hava bozmus" derler, yagmurun ilk damlarlarinda dayanamayip saklanirmis gibi yapraklarin altinda, deliklerine girerler size tek bir lafim var.....def olun gidin yanimdan....sizi istemiyorum.