- 958 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Unutulmayacak Güzel Bir gün
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu gün güzel bir gün. Güneşin altın rengi ışıkları sımsıcak ısıtıyor ve aydınlatıyor yeryüzünü. Bu günün benim gibi Atatürk’e, demokrasiye, vatan toprağının her zerresine bağlı ve saygılı milyonlarca insan için de bir başka aydınlık ve sımsıcak bir gün. Tıpkı 14 Nisan 2007 de Tandoğan meydanında olduğu gibi. Aydınlık Türkiye’nin coşkulu sesi, çavlan gibi aktı Çağlayan Meydanı’na. Çoğaldı... çoğaldı meydana yaklaşan her adımda. çağlayan oldu Türkiye’nin, demokrasinin, Atatürk ilkelerinin halkın sesi oldu. Meydanı boş bulduğunu düşünerek rejimi değiştirmek üzere türlü oyunlardan oyun çıkaran bir kesimin karşısında ki yıllardır Atatürk’ü anma ve ilkelerini yaymak için düzenlenen programların engellenmesi yada bir daha düzenlenmemesi için uğraşan kesimin Atatürk ilkelerinin, demokrasi bilincinin unutulması için yaptığı baskı çabalarının hiçbir suretle, hedefine ulaşmayacağını gösterdi Çağlayan’da halk.
Çünkü görmeseler de, duymasalar da, hatırlatmasalar da gönüllerdeydi bu kavramlar ve Atatürk’ün yaktığı ışık asla karartılamazdı. Biz Atatürk’ümüzün resmini hayalimizde de yaşatırız, istediğin kadar duvarlardan kaldırmaya çabala . İstediğin kadar Gençliğe hitabesini okutma, onun her kelimesi yüreklerimize kazındı, ilkelerini hatırlatmayı engelle, ilkeler adımlarımız oldu, bunlar için istediğin kadar yasak koy eyyyy yalana bulanmış ak ve ışıksız ampul.
Bizim gönlümüzden silemezsin demokrasiyi ve Atatürk ilkelerini, hayalimizden silemezsin... Atatürk’ün resimlerini.
Vatan toprağının her karışının hesabı sorulacak sana.
O gün yakın çok yakında.
Handan CEYLAN İstanbul, 29.04.2007 17:17
YORUMLAR
Bizim gönlümüzden silemezsin demokrasiyi ve Atatürk ilkelerini, hayalimizden silemezsin... Atatürk''ün resimlerini.
Vatan toprağının her karışının hesabı sorulacak sana.
O gün yakın çok yakında.
İstanbulda cumhuriyet ve Atatürk sevgisiyle atan yüreğimizin coşkusunu edebiyat defterinde dizelere döken tüm arkadaşların ve siz değerli edebiyat dostu Handan Hanımın şu yazısını canı gönülden kutluyorum.
Aydınlık yarınlara kadar
Sevgiyle kalın
Var olun