İnsan Ne İsterki Daha
Bazen Merak ediyorum .. yaşamak ödülmüdür, yoksa cezamıdır? Bizemi , Dünyayamı?. Belkide çok karamsarım ama kisme bilemezki içimden geçenleri.
İnsanların yaptıkları ve sonrasındaki düşüncelerimiz ; içimdekileri dökme ihtiyacı hissettirdi bana . Bir nokta koydum o ana kadar olan herşeye ve geçmişe döndüm baktım . Müslümanlık yeni açıklanmış, ve yayılmakta .. Müslümanlığın ilk kaidesi insan ; yani olgumuz insan ve yaşam , köleliği kaldıran ,zengini fakiri eşitleyen , birbirine yardımı mecburi kılan bir anlayış söz konusuyken ; kafamı bugüne çeviriyorum ve bugün için baktıklarım ve gördüklerim bana Hristiyanlığı anımsatıyor..Birkaç örnekle açıklamak gerekirse...
İnsanlar çocuklarının nefsi kalmasın diye koyun kesiyorlar ; inanmayan olabilir gidip sorabilirler. Kurban demek tanrıya adaktır, tanrı kana ihtiyaç duymaz ihtiyaç duyduğu birşeyde yoktur. Kestiğiniz davarın 3 te 2 sini kelle ve bacak hariç dağıtamıyorsanız siz zaten fakirsinizdir.. ve kesmenize gerek yoktur. Tabi altta kalmak olmaz. Kan akıtmak lazım .
Gelelim hocalarımıza... belki zalimce bir açıklama olacak ama aynaya bir bakarmısınız lütfen , TV ye bir hocamız çıkıyor kendisini mehdi olarak açıklıyor ekrana dikkatlice bakıyorum ; sağ tarafta kaçak bir sigara markası en pahalısından , solunda nargilesi , kolunda altın saati , kafasında sarık , 3 5 tane hanımıyla poz veriyor ; iyi güzelde.. peygamberimizden dahamı üstün insansınki ; onun yapmadıklarını yapabilme hakkını kendinde görüyorsun ; örnekmi vereyim ;
1- Sen kimsinki , sadeliğin en güzel örneğini gösteren peygamberimizin sahabelerimizin yaşamadığı zenginliği yaşayıp herkesi köle olarak görüyorsun
2- 14 yaşında bir kıza tecavüz eden biri bunu normal bir şey olarak algılayıp daha bir de üstüne diktiriyorum diyerek alenen dalga geçiyor, ve bukişi din dersi de vermektedir..
şimdi bu dediklerimin ışığında size bir soru sormak gerekmektedir.. Ey insanoğlu nereye gidiyorsun ...
Dön bir arkana bak .. yaşadıklarına bak.. Ve sor kendine .. Sen kimsin _? Biz putları yıkan bir peygamberin dinine tabiyiz.. kimse kendini putlaştıramaz... biz dünyayı titreten bir toplumun çocuklarıyız .. silkin ve kendine gel .. gidişatın dini bir yol değil yobazlığın yoludur..
Unutmaki seni doğuran anada bir kadındı ...
YORUMLAR
her hangi siir ya da yazinin basligi önemli cünkü; yazi basliklarina göre adi gecen yazilari takip ediyoruz!
sevgili Harun güncelligini yitirmeyecek bir yazi serisi ! serisi diyorum bu temalar ard-arda islenmeli cünkü varlik icinde yokuz
yaziyoruz okumuyoruz
okuyoruz anlamiyoruz
"nakarat haller beyinlere hükmeder"
sizi tebrik ediyorum
ayrica siirlerime göstermis oldunuz ilginize cok tsk..ederim
sevgimle daima
y..icik almanya