- 1207 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
BİR CAN , CAN'DAN GİDERKEN...
Yine yorgun ve umutsuz bir gecede seni seyrediyorum..yine aklımda , yine gözlerimdesin..Saat kaç bilmiyorum bile, zaman durdu. çok yalnızım, yüzün , gözlerin hiç göz önümden çekilmiyor.Yeniden sana sarılmak, nefesini yüzümde hissetmek, ciğerlerimi kokunla doldurmak..üşüyorum karlar karam...kardelenin üşüyor..al beni kollarına ısıt, ısıt ki her yanımı saran yokluğunun buzları erisin.
Yine istenmeyen yaşlarla dolu gözlerim, içindeki seni akıtmak istemiyorum oysa..ama içim akıyor, gözyaşlarımı silemiyorum canım yanıyor her dokunduğumda yanağıma..dudaklarım sızlıyor..hele yüreğinde başka sevda olduğunu bilmek, belkide beni hiç sevmemiş olduğunu düşünmek ruhumu boğarak öldürüyor..sensizlikten korkuyorum birtanem..yüreğim ağlıyor..sana demiştim ’sensiz yapamam’ diye..sözümü tutacağım, korkularıma inat sana geleceğim..
Hüznünü sevdim demiştin; şimdi hüzünlere sarıp gidiyorsun...doyamadığım ceylan gözlümsün demiştin; ya ben sana doydum mu bal gözlüm? gönül gülündüm hiç solmayacak; soldum, çürüdüm..sonbaharında gelen cemrendim; hazan oldum.. uykusuz, ağrılı gecelerinde canına can olurken, şimdi nasıl uykulara dalıp gidiyorsun? gözlerimi sensiz bırakıp nereye gidiyorsun?
Sensiz kalmanın çığlığı yarıyor göğsümün derinliklerini, boğazıma düğümleniyor nefesim..prangaya vuruluyor ruhum, sessizce akıyorum içime kimse görmesin diye.. ölüm denen o repliği duymak istemiyorum..ben şimdi susuyorum birtanem , yalnızca acılarımın sesini duyuyorum.. gözümdeki yaşlarda geçmişim, anılarım..gülüşlerim dudaklarımı kanatıyor sanki..
Ama avuçlarımdan akıp gidiyorsun ve ben sadece sessiz bir yutkunuşla bakıyorum ardından..