- 772 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Mektup16 /Gidiyorum/
Sürekli çalan telefon artık canımı sıkıyordu... Kim olduğuna bakmadan açtım ve günlerdir süren o bildik sözler...
/Çok fazla bi gün de geçmemişti... Sadece üç gün... Ama bana göre hepsi asırlardan da uzun.../
"Bayramını kutlamak için aradım , senin arayacağın yoktu! Bari ben arayım dedim!"
Açıkca gözlere sokulan bir sitem sonrası aklımdan bildik klişe mesajlar geçti... Oysa ben bunlarla uğraşamayacak kadar sıkılmış ve hiç bir şeye tahammül edemiyecek kadar yıkıktım...
Bayram mı o da ne ?
Karşıdaki ses şaşkın , ne demek istediğimi anlamaya çalışıyordu... Benim ise kafamda tilkiler yol alıyordu...
...
Benim için bayram sana sarıldığım gündü sevgili... Gözlerinin gözlerime değdiği gün... Benim için bayram rüyalarımda el ele olacağımız gün artık...
Sen gittin , gözlerin gitti...
Bayram bitti...
Hiç bir anlamı yok artık günlerin... Geceler bir işkence, günler bıçak yarası...
Zaman ise...
Akreple yelkovana pranga vurmuşlar...
Zaman ilerlemiyor , beden nefes alıyor!
Yara...
Nefes aldıkça bir yara oluşuyor... Tamiri imkansız , dayanılmaz olan...
Sözler yankılanıyor kulaklarda , gözler anlamsızlaşıyor... Kocaman bir yalan oluyor bedenim , yalanlarla dolu dünyada...
Suskunluklar yükleniyorum... Cevaplarım niyetine.
...
Sus pus oluyorum hep benim şarkım dediğim şarkıyla...
Gidiyorum...
"İşte gidiyorum
Birşey demeden
Arkamı dönmeden
Şikayet etmeden
Hiçbirşey almadan
Birşey vermeden
Yol ayrılmış görmeden gidiyorum
Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde
Yürüyorum sanki senin yanında
Sesin uzaklaşır her bir adımda
Ayak izin kalmadan gidiyorum
Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı
Gönül kuşu şarkıdan yorulmadı
Bana kimse sen gibi sarılmadı
Işığımız sönmeden gidiyorum... "
Mavigölge.......................................
YORUMLAR
hım hımmmm benim haberim yoktu bundan...nereye gidiyorsun böyle sen...bir süre olsun ama sürekli olmaz..iznimi almadan:)
şaka bir yana seni çok iyi anlıyorum canım arkadaşım,kardeşim...yazdıkların parçaların...toplaması zor...yaraların..acıların...ama işte bunlarla bir bütün oluyor bazen hayat...bunları aşabilirmiyiz...vallahi orasını ben de bilmiyorum...
Benim için bayram sana sarıldığım gündü sevgili... Gözlerinin gözlerime değdiği gün... Benim için bayram rüyalarımda el ele olacağımız gün artık...
Sen gittin , gözlerin gitti...
Bayram bitti...
Harika bir eser olmuş bu kelimeler bayıldım yüreğinize sağlık kaleminiz dert görmesin hayırlı bayramlar