- 2457 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASKTAN KURTULMAK....
Bir ara edebiyatdefteri.com da sitede gezinir iken;THOMAS ın bir sozu ana sayfada dikkatimi cekti;bende buradan yola cıkarak birden kafamda bu soz beni yazı yazmaya itti...
Öncesinde o THOMAS ın güzel sözünü sizlerle paylaşmak istiyorum...
"AŞK TAN KURTULMAK,ONA TUTULMAK KADAR KOLAY DEĞİLDİR..."
Gercekten de dostlar,böyle degilmidir kısacası THOMAS sizcede haklı degilmi???
Aşık olmak ta elbette o kadar kolay degildir,aşık olmayı da muhakkak ki basit görmemeliyiz;o AŞKI elde edene kadar yapılan mücadele kücük görülemez...
AŞK ı kazanmak dısarıdan goruldugu gibi kolay olmuyor;
ancak ona sahip oldumu da onu kaybetmemek ugruna mucadele verilmesi gerekmezmi;kısacası THOMAS ın dedigi gibi ondan oyle kolay kolay kurtulunmuyor....
Nasıl bir futbol takımı sezonu basarı ile bitiriyor ise,gelecek seneki hedefi once basarıyı muhafaza etmesi gerekiyor ise AŞK ta aynen böyledir....
Belki kızıp kestirip atabilirsiniz,ofke baldan tatlıdır hesabı yapabilirsiniz,o an öfkenize yenik dustugununuz farkında olmayabilirsiniz...
Peki ya sonra kendinize geldiginiz de nasıl pişmanlık hissettiginizi duyar gibiyim..."ÖFKE OTURAN ZARARLA KALKAR" misali oluyor insan,öfke önce bal gibi tatlı geliyor insana,ama kafa ayınca öfke nasıl acı veriyor o zaman bunu kavrayabiliyorsunuz...
Sonrası malum AŞKINIZI tekrar kazanabilmek adına verdiginiz cansiparane mucadeleyi herkes kendisi bilmekte...
Onun icin size THOMAS ın sözünü hiç bir zaman aklınızdan cıkarmamanızı tavsiye ediyorum,hatta bu sözü bir yere lütfen not ediniz....
Son olarak şunu söylemek istiyorum;AŞKI kazanmak için nasıl mücadele ediyorsanız,AŞKI kaybetmemek icinde kazanmak icin verdiginiz mucadelenin 2 katını yapınız aksi takdirde, cok üzülürsünüz....
Zira AŞK üzülmeler icin değil ,mutlu olmak icin vardır...bunu böyle düşündügünüzde onun kıymetini bileceginizden hic kuskum yoktur...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.