YORUMLAR
Sevgili hüzünlüşarkım ve diğer okuycu kardeşlerim,
Saygı da sevgi de bizden size olsun.Allah razı olsun.Sizin de bayramınız mübarek olsun.
Esra'ya benzer,veya benzemeye namzet kızlarımız, oğullarımız malesef çok.Umarım mektuplarımızı takip eder,başkalarının da okumasını sağlarsınız.
Başka arkadaşlarımızla da mektuplaşıyoruz.Onların içinde bulundukları durum da benzer yada daha beter.Ancak kurtuluş yolları,umutları var.Bereberinde çözüm yollarının da arandığı,hatta sonuç alınabildiğini göstermesi açısında örnek teşkil ettiği için 13 yaşından itibaren kızlarımızın,oğullarımızın okuyup faydalanacağı bir yazı dizisi olduğu apaçık olan Esra'nın hikayesini,Blok sayfamdan da Safiyenin hikayesini okutarak bir çocuğumuza da siz el veririsiniz inşaallah.
Nice nice bayramlara sağlık afiyet içinde, sevdiklerinizle birlikte,vicdan huzuruyla ulaşmanızı,her zaman cennet umuduyla yaşamanızı dilerim.
Allah'ın ve rasulünün koruması üzerinizde olsun.
Giderek artan sayıda okuyucuya ulaşan Esra'ya mektuplar serisine iki satırla katkıda bulunan herkese Hem Esranın hem bendenizin minnetimiz var.Tamamen içten ve gerçek duygularımız,samimi çabalarımızdan oluşan yazılarımıza yakınlarınızı da ortak etmeniz dileğimizdir.Başka Esralara cesaret vereceğinden eminiz.
saygılar tüm okuyucu kardeşlere,Sevgiler tüm çocuklarımıza..Bu gençler bizim geleceğimiz.Onların acıları bizim acımız.Birinin bile burnunun kanamasına razı değiliz.
Gönlü huzurlu insanlar olmanız dileğiyle...
okudum ama neler oluyor dıye bır daha okudum
dondum kaldım bır süre..
etkılı ve cok etkılı ..
her zaman "hayırlısı " kelımesını kullandıktan sonra eger benım hayırlı degılse bır engel cıkıyor karsıma ve de bır yanlısı baştan engellemıs oluyorum, iş ve özel yasam buna dahıl...
o kadar güzel hıslerı ıcıme aldım kı şu anda ...
sevgılerımle...
Kurdelanın takılmasına katkısı olan herkese teşekkür ediyor,Esra'nın mektuplarının tamamını okumaya davet etmek istiyorum.Bu kurdelanın mektuplerımızdan haberdar olanların sayısını artırmasını umut ederim.
Esra bir örnek.
Milyonlarca Esra'ya,Ayşe'ye,Zeyne'be,Hamide'ye ve şu anda bloğumda mektuplaşmalarımızı yayınlamaya başladığım SAFİYE'LERE bir yol gösterici.
İtiraf da,tövbe de,Ayrılıkta zor.Ama gönül huzuru,Allah rızası zorun ardında gizli,ve mutlulukların en derini,en izzetlisi.Gelecek cennetlerin müjdecisi.
düşmek kolaydır,iradeniz dışında da düşürülebilirsin,zor olan kalkmaktır.Şu anda 25 ten fazla bölüme ulaşan esra ile ilgili mektuplarımızı takip edenler,inşaallah mutlu sona ulaşacağımızı görecekler.Ve şeytan, bunca zaferine ramen, biraz üzülecek.
Çifte bayramınız kutlu olsun Esra,Safiye ve diğerleri..
hacı ali tarafından 12/9/2008 2:01:16 AM zamanında düzenlenmiştir.