Galaktik Aşk
Kendini yanlız hissettiğin bir gecede baktığında sana yıldızlardan yazdığım şiir/im/i göreceksin demiştim . Bakıyorsun ama göremiyorsun , anlıyorum ki yanlız değilsin . Bakmak ve görmek farklı şeylerdir biliyorsun . Güneş’in , Sirius’a bağlandığında beni daha iyi anlayacaksın . Andromeda bana parlamazken , bilse benim sevgim tüm evrene yeter .
Ömrünü doldurmak üzere olan kabuğun içinde gelişen aşk , Yedinci Altın Çağın formunu belirleyecek . Evrende hiçbir şey tesadüf olmadığı gibi , ikimizin de gençlik pınarından içmemiz tesadüf değildi .
İnsan bilinci üçüncü boyutta hala araştırma yaparken , bizim dördüncü boyutu yaşamamız tesadüf değildi canım . Mülkiyet , din , dil , ırk farklılıklarıyla ve savaşlarla boğuşan insanlığın yaşadığı illüzyonu görebiliyorsun .
Seni kalbimin sinüs düğümünde örgütlenen tüm kan hücrelerimden bedenimi saran bir aşkla seviyorum . Son sözü aşk söyleyecek .
YORUMLAR
"Evrende hiçbir şey tesadüf olmadığı gibi , ikimizin de gençlik pınarından içmemiz tesadüf değildi .Seni kalbimin sinüs düğümünde örgütlenen tüm kan hücrelerimden bedenimi saran bir aşkla seviyorum . Son sözü aşk söyleyecek ."
Hiçbirşey tesadüf değil ve bir gün gelecek tüm yıldızlar böylesi bir aşk gibi parlayacak...Işıl ışıl huzur ve mutluluk dolu günler yakında...