BİLECEKSİN...
Bileceksin neden var olduğunu ve neden yaşadığını..susadığında susuzluğunu acıktığında açlığını nasıl gidermen gerektiğini bildiğin gibi..........
yaşıyorsa varlığıdır sebebi,
taş toprak ve gök dinginliği,
varlığından öte su tazeliği,
Bileceksin öfkeni kızgınlığını ve kavganı...boş olmadığını anlamların içlerinde saklandığını...dolduracaksın içlerini zerre zerre ... çizip şekillendireceksin yani elle tutabileceksin sebeblerini...boşa olmamalı nedensiz kalmamalı..........
kırdı zincirlerini öfke,
ya birşeyler kırılacak,
ya da birileri vurulacaktı,
güpegündüz aydınlık mıydı,
karanlığın ötesi,
kızgınlığın anatoliası,
ya birşeyler kırılacaktı,
ya da birileri vurulacaktı,
kavganda seçicilik olmazdı,
Bileceksin hangi kapının sana açıldığını....doğrunun yanlışı olmadığını...yatağında hangi saatin hangi dakikasında pencerenden bakan güneşin tenini ısıttığını bileceksin ve tercih edeceksin perde kapanmalımı kapanmamalımı...tercihlerini bileceksin..........
Mutlusundur...tebessümlü...seversin ...aşık olabilirsin...nefrette edebilirsin ağlaya bilirsin durduk yerde...kahkaha da atabilirsin ve susarsın suskunluğun sende...senden ötesi kansada ama kendini kandırma nedensiz diye...ve de gerçleri söyle kendine ..........
bilmelisin ve tanımalısın,
seni anlatmalısın sana,
ve anladığında,
ve tanıdığında,
anlatabilmesisin kendini başkalarına,..........................
(nedenlerde çoğalırken anlamsızlıkta yok olursun...)
b@r@n