- 898 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Yıldönümü...
Uykusuz geçen, uzun bir karar gecesinin ardından, 7 aralık 2007 günü, sabahtan öğleye kadar bavulunu toplamıştı...iki kadim dostunun, denizin ve gökyüzünün bütün güzelliklerini gören penceresinin önünde sık sık verdiği, veda ve kahve molalarıyla...
Öğleden sonra, orda burda unutulmuş bir kaç kuruşu yol parası için yanına alarak, yeni yaşamı için,ardına bile bakmadan, çıkmıştı yola...
Cebinde ki bir kaç kuruşa değil, göğ(s)ünün derinliklerinde ulaşmış olduğu hazinelerine güvenerek...
Ruhundan gelen çağrıyı dinleyerek noktayı koymuş ve büyük harfle yeniden başlamanın heyecanıyla, gökyüzüne dikip gözlerini, derin derin nefes alıp vererek, şükrederek kanatlanmıştı bilinmeze...
O bir yolcuydu...sonsuzluğun ve bilinmezliğin yolcusu...sonsuzluğa ve bilinmezliğe, sonsuz bir güvenle, köprülerin ihtişamına kapılıp kalmadan, yürüyecekti daima...
Adını yolcu ve köprüler koymuştu öyküsünün...
Yıldönümün kutlu olsun sonsuzluk yolcusu...
İyi ki varsın...
İyi ki sonsuzluğa yürümeyi seçtin...
İçinde taşıdığın sevgi ve ışık aydınlatacaktır yolunu daima...
...
YORUMLAR
insanin bir yolu olmali ... ve öyle de gidecegi bir hedefi....
sonra yürümeli ... öyle güclü olmali .. yilmamali .. hep yürümeli ... bazen önüne engeller cikar ... bazen kayar ayaklari .. bazen düser .. yara bere icinde kalir .. ama yolu birakmamalilidir ... hedef zirvedir .. sonra iner yolcu .. sonra yine baska bir hedefe kilitlenir .. iste yasam bu ... yasam hep zirvelerle dolu ...
ki yolunuz yoksa alin kazmayi elinize diyor .. nietsche ...
eee ne anlatiyorsun be zerre .. sus
dediniz belki .. sutum .. yolcu siz yolunuza devam ediniz .... yolunuz acik olsun .........
sevgimle .........
her karar
yeni bir başlangıçtır
ömrinde bir kere bile olsa insaının kendi yüreğinin sesini dinlemesi ne güzel bir erdem...
çünkü bizim memlekette hep başkalarının dediğini yaparız..
hayatımıza öyle çok tesir ederlerki
yıllar sonra keşke deriz
oysa kendi kararımız sonrasında
hiç değilse
ben yaptım diyebilecek ve keşkeleri omuzlayabilecek kadar cesaretimiz de kalmış oluyor bir yerimizde...
sevgi ve saygılar...