- 590 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SİLİNMEYEN SEVDALAR
Kimi hayallerinden kimi gerçeğinden atamaz yüreğini yoran paramparça eden sevdasını.
Yapacak tek şey vardır:Sallamak,bugünü yaşamak ve umutla imkansızın gerçekleşmesini beklemek..
Bugünü yaşama şansın var,imkansızı gerçekleştirme şansın var ama geçmişe dönüp baktığında acıları,ihanetleri,yitip gidenleri hafızandan silme şansın yok.
Bugünü yaşayabilirsin,geleceğe umutla bakabilirsin ama geçmişin izlerini asla silemezsin.
En acısı silemediğin bu izler geçmişte kalmaz,gelecekte de takip eder seni..Sevmekten korkarsın,inanmak istersin ama içinde hep bir şüpheyle yaşarsın,güvenmek istersin güvenemezsin.Hep bir soru işareti olur zihninde..
Karanlık bir boşlukta savrulursun.Küçük bir ışık,tutunacak bir dal ya da sığınacak bir liman ararsın.Sana acılarını unutturacak,güven duygusunu hatırlatacak,umudu, mutluluğu,aşkı,özlemi,imkansızlıklar içinde imkanı,acılar içinde sevinci yaşatacak birini ararsın.
Tam bulduğun anda seni yoran yalnızlığın girdabına sokan ama bir türlü silemediğin sevdan çıkar yoluna..Çıkış yolu ararsın tüm yollar kapalıdır bulamazsın.Yapacak tek şey kalır...Hayatı oluruna bırakmak,hayatın sana çizdiği yoldan koşmak..Ama doğru ama yanlış...Sonuçta hayat yolu doğrular ve yanlışlarla dolu..