- 798 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SORU"YORUM"
SORU "YORUM"
Ne haddime yine benim.. ! kasiniyorum kendi kendime..Simdiden edilecek kufurlere alistirma yapiyorum kendimce..Bayramimiz kutlu olsun.. !!
On gunluk Turkiye izin donusumun tamda bayram arifesine denk gelmesi bir tesaduf degil inanin..Oyle ya ne ana kaldi ne baba..Nede bayramlasacak bir yakinim var nasilsa Turkiye de…Hic degilse benimle calisan arkadaslarim bayrami evlerinde gecirsin e yonelik bir kararimin uygulanmasi oldu bu..Su an yoldalar..Bayramlari kutlu olsun..
Yer Istanbul Ataturk Hava Limani …06/12/2008 tarihli ucusum Royal Air Marok hava yollarinin 15.35 ucagi cassablanca(fas)/accme (gana)/cotonou (benin) yaklasik 16 saatlik bir yol..Isin bu kismi sadece siz dostlara bilgi icin..Ucus guzegahi ve ucus bedeli ile ilgili havayolu sirketinin internet sayfasindan net bilgiye ulasabilirsiniz..Bir kisi toplam kac dolar . ?
Cotonou/Benin de inanin konaklama yapabileceginiz duzgun otel sayisi sadece uc…Novotel (Antalya dada var) Ibiz otel (Antalya dada var) fransiz otelcilik, ve birde eskiden Shereton olan simdilerde Marin Hotel..En ucuz konaklama kisi basi 150 dolar civaridir..Kiralik arac gunluk 50 000 fcfa dir..4 kisilik bir arac icin..(500 fcfa 1 dolar yani 100 dolar) 4 kisilik bir grup iseniz sadece konaklama ve sehir ici ulasiminiz gunluk 600 usd..Gunluk gida ihtiyaciniz ile yaklasik 700 usd yapar..(ucak ucretini siz hesap edin lutfen) Simdi dusunun 10 kisilik bir grupsunuz. ??? Biz buna extrasiz ve eklentisiz 10 kisi icin 1500 usd diyelimmi.. ? ve 5 gun esittir 7500 usd..(Lutfen bu verdigim bilgilerin dogrulugunu google uzerinden dogrulayin).. !!
Sevgili Dostlar…
Simdi soracaksiniz bunu neden yaziyorum.. ? Tatil programiniz icin degil elbette..
Dedimya kasiniyorum,kendime kufur ettirecek bir konu buldum..Bayramim kutlu olsun.. !!
Yer Istanbul Ataturk Havalimani ..
Tarih 06/12/2008
Kisi sayisi yaklasik 80
Gidilecek yer Afrikanin herhangi bir yeri
Gidis amaci “Bir Organizasyon tarafindanToplanan paralarla vekaleten kurban kesip ac insanlara yardim etmek”
Sitemizde bir arkadasimiz aclik ve hastaliktan olmek uzere olan bir cocugun basinda bekleyen “Akbaba” resmini yayinlamisti..Burada yada medyada herhangi bir yerde gordugunuzu tahmin ediyorum..Iste tam orasi gidilmesi planlanan yerler..Dostlar Ben Burada yasiyorum.!!
Sevgili Dostlar..
Simdi tekrar soracaksiniz iyi de bunu neden yaziyorum..!!
Dedimya kasiniyorum..Amac maskeli amac tasiyanlarin Bayramlari kutlu olsun..!!
Gururla yaziyorum..!!
Turk ve Musluman Anne ve Babanin Turk ve Musluman ogluyum..Turkiye Cumhuriyeti vatandasiyim.!!Ve benim devletimin Tum afrikada Konsolosluklari buralarda gorev yapan gorevlileri ve din gorevlileri ve “Kizilay”imiz var…Olmadi Afrika ulkelerinde yasayan musluman gruplarin Turkiye muslumanlari ve dunya muslumanlari arasinda zaten organic bir bag da var..Kimin kime ve neye guvensizligini tartisacagiz..? Amac dini bir vecibeyi yerine getirmek ve bunu yaparkende gercekten ihtiyac duyuldugunu dusundugumuz yerde yapmak yaptirmak gibi bir niyetimiz varsa da bunu gerceklestirmek mumkun..Burasi Afrika..Aclik sefalet ve olumlerin siradan sayildigi Kara Kita..Ben burada yasiyorum.!!
Yukardaki basit hesabi lutfen birdaha gozden gecirin lutfen.!
Cotonou 7000 fcfa (yaklasik 14 usd)
Parakou 5000 fcfa (yaklasik 10 usd)
Natiningou
Porga
Djogou
Hevie 6000 fcfa (yaklasik 12 usd)
Bunlar Benin de kesmeyi,kestirmeyi dusundugunuz Kurbanlik fiatlaridir ;
Bunlar nerdeyse Afrika nin tamaminda kesmeyi,kestirmeyi dusundugunuz Kurbanlik fiatlaridir..
Pardon 10 kisilik bir grup 5 gun konaklamali ucak bileti haric kac paraydi.. ?
7500 usd
Afrika da Kurbanlik.. ?
12 usd ortalama.. !!
7500/12 hesabina gore yaklasik 625 Kurbanlik kesilebilir.. !!
Amac;Amaci gerceklestirmekmi (yoksullara aclara yardim etmek ve bu arada dini vecibeyi yerine getirmek) yoksa amac olan bu dusunceyi araca donusturup baska bir amaca hizmet etmekmi.?
Edenlerinde Bayramlari Kutlu olsun..!!
Bu vesileyle tum dastlarin bayramida kutlu olsun..
Benim icime sinmedi ama….
Yapaninda yaptiraninda kutlu olsun..
Olsunmu………………….?
Sabriniza siginiyor mutluluklar diliyorum.
Ersal Demir
Cotonou/BENIN
Kara Kita Afrika
07:12:2008