- 1288 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
EN DEĞERLİ ŞAİR ÖLENDİR
Değerli dostlarım başlığa bakınca bu adam delirmiş diye bilirsiniz haklısınız ama yazımın devamında neden böyle söyledim anlar ve de hak verirsiniz.
Şairler yazarlar ressamlar duygusal insanlardır kendini şiirinde yazısında tablosunda anlatmaya çalışmaktadırlar ama anlayanı maalesef yaşar iken azdır bu yüzden dedim en değerli şair ölendir diye,
Şuan Fatsa da yaşıyorum Fatsamızda gerçekten çok değerli şair dostlar var güzel sözlere imza atmış olanlarda var belli yerlere gelmiş olanlarda ama aramızda bir şair dost var ki bence en önemli ve de saygı duyulması gereken insandır niçin der iseniz yaşamı ile bizlere örnek bir kişi bu arkadaşımız ilk okula gitmeden okur yazar olan ve iki kitap yayınlayan ve hiç kimseden yardım talebinde bulunmayan değerli dost arkadaşımız mitat KARATAŞ mitat ayni zamanda sipastik özürlü yoluna zor yürüye bilen vücudunun her yeri bir dakika sabit kalamayan bir arkadaşımız benim hayran olduğum ise azmi her gün kitaplarını çantasına koyar Fatsa sokaklarını arşınlar günde üç beş kitap satacağım masrafımı çıkartacağım der gezer çantasının üstünde özürlü şairin kitapları yazısı vardır sabah geçer iken uğramaz ise akşam mutlaka gelir bir çay içer şiir konuşuruz ona hiçbir zaman özürlü gibi davranmadım çünkü bu davranıştan çok rahatsız oluyor mitat KARATAŞ ın çok üzüldüğü ise insanların dilenci muamelesi yapması çıkartıp beş ytl verip kitap istemez demesi mitad ı çok üzüyor haklıda ben dilenci değilim ben emeğimi satıyorum saygı görmek istiyorum der dertlenir.
Belki ben Fatsa dan mitat KARATAŞ I anlattım amma ne yazık ki ülkemizde bir çok mitat larımız var insanların alaycı bir tavırla baktığı sanki kendini ondan çok üstün bir varlık gibi gördüğü çok mitat larımız var hiçbir geliri olmayan bu kardeşimize hiçbir yetkilide çıkıp sen nasıl yaşarsın demiyor tabiî ki buda mitat kardeşimizi çok üzüyor bende sıkma canını ölünce seni sevecekler diyorum ve beraberce gülüyoruz kendi halimize işte bunun için dedim EN DEĞERLİ ŞAİR ÖLENDİR diye.
Umarım bu ülke hak edene hak ettiği değeri bir gün verir
Hasan GENÇAY
YORUMLAR
.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_yazilar&k=detay&yazi_id=32722
hasan gencay
"EN DEĞERLİ ŞAİR ÖLENDİR "
MİTAT KARATAŞ'A
Ne bayramlar gördü, ne dostlar bildi,
Okudu- öğrendi, şiir yaptı; O,
Sahte bayramlıklar, sahte tebessüm,
Ne yaşadı O, ne öğretti; O.
Dostunuzu ve O'nun gönlünü anlayanların Mübârek Kurban Bayramları kutlu olsun...Sağolun.
Selâm ederim.
Kadir Yeter.
10 ARALIK 2008 Çarşamba -Bayramın üçüncü gününde-, TRABZON.
.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_yazilar&k=detay&yazi_id=32722
hasan gencay
"EN DEĞERLİ ŞAİR ÖLENDİR"
Yazınız; KİŞİLİĞİNİZ AYNASI... TEBRİK EDERİM.
YAZINIZDA ANLATTIĞINIZ DOST ŞAİRİ, ÖZELLİKLE, TEBRİK EDERİM...
"ŞAİRLER YILDIZLARDIR; İNSANLIK SEMÂSINDA,
YERE BAKAR AĞLARLAR, AYNINLATIR- YANARLAR."
Selâm ederim.
Kadir Yeter.
07.12.2008 pazar gününde. TRABZON.