- 610 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAHTE HAYATLAR
Bir sahtecilik içimize işlemiş. Hatta her işimize işlemiş. Öyle bir riyakarlık deryasına kapılmışız ki; samimiyetin adı kalmamış bile. Gülüşler sahte, dostluklar kişisel çıkarlara endeksli ve adına profosyonellik dediğimiz bir resmileşme biçimi.
Sevgi ve saygıyı silip, kuyu kazmanın, yalancılığın adı bu oldu şimdi. Sisteme entegre olduğunu iddia eden münafıkların yeni icadı profosyonellik. Sahte nefes alıp vermelerin içini dolduran bir yaşam tarzı.
Hayatın her anını kuşattı sahte hayatlar. Adını sayabileceğimiz her olguda bir maske var artık. Birbirimizi sürekli kandırıyoruz. Nereye gider bu süreç bilmiyoruz. Sonucu üzülerek de olsa izliyor ve bekliyoruz.
Buradan hareketle
bizi kendine müptela eden, bir ders ve bir ibret olabilmekten öteye geçen tv dizilerine bakacağız bu yazımızda.
Sevdiğimiz ve sevmediğimiz her diziyi dahil edebiliriz. Yeter ki faydalı olabilelim. Yeter ki çorbada tuzumuz olsun.
Dizilere çok takılırım ben. Sürekli izlediğim bir kaç dizi var ama çoğu ister istemez gözümüze takılıyor.
Sizinde dikkatinizi çekmiştir ; erkekler genelde zengin , siyah araba sahibi, paradan yana sıkıntısı olmayan ama tam olarak ne iş yaptığı belli olmayan tiplerdir dizilerde. Sürekli yüzü tıraşlı, etrafında hayran bir bayan kitlesi , ama o başkasına kavuşmaya uğraşan ilginç bir tip. Onunla çatışan zengin adamlar. Zengin adamların adamları. Sevilen kız da muhtemelen o zengin adamın kızı. Vesselam hep aynı kısır döngü. Sıkan bir muhabbet ve kopya hayatlar. Sahte hayatlar.
Ya bayanlara ne demeli ? Sürekli makyajlı suratlar. Ağlamaklı yüz ifadeleri. Zengin bir baba. Kalbi taşlaşmış bir baba. Şöyle bir düşünün; dizilerdeki o boyalı suratlı bayanlardan ana ya da avrat olur mu ? Çocuk terbiyesi gibi bir iş ellerinden gelir mi? Hatta onlar makyaj yapmaktan ve kıydırmaktan zaman bulup yemek falan yapabilir mi? Yani bizim kızlarımız böylemi şimdi ? Bizim sevdiğimiz, gönül verdiğimiz insanlar böyle mi şimdi ?
Her erkeğe bir siyah araba alalım. Her kızımız da suratına 9 kat makyaj yapsın. Dizilerdeki hayatı yaşayalım. Sürekli bitmeyen düşmanlar ve entrikalar içinde kavuşmaya çalışalım. Zaten hayatımız güllük gülistanlık. Siyah arabalarla renklendirelim hayatımızı.
Ülkenin mutlu azınlığına hitap ettiğini iddia ettiğimiz, ama ağzımızı ayırarak izlediğimiz o hayatlar aslında bir dizi film yaaa. İnanmayın emi? Ama izlemeye devam edin ve iyi özenin.
KURBAN
Önümüzde bir bayram daha var dostlar. Ve malum satılık kalemler önümüzdeki günlerde gene kurban kesme üslubumuza ve ibadetimize salya sümük saldıracaktır.Onlar işini yapacak, biz de işimizi yapacağız. Yıl başında hindi kesenlere ve çam ağacı katillerine söyleyemediklerini gene Müslümanlara söyleyecekler. Susmak ve aciz kalmak müslümana yakışmaz. Biz susmayacağız inşallah. Siz de susmayın.
Evet kurban keserken yanlışlarımız olabilir. Elimizi ayağımızı kesebiliriz. Elimizden kurbanlık hayvanı kaçırabiliriz. Ama yaptığımız eylem bir ibadettir ve ibadetle dalga geçilmez dostlar.
Bu vesile ile tüm Müslümanların bayramını kutlar, saygı ve hürmetler sunarım. ALLAH a emanet olun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.