- 1983 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
ALDANIŞ HAYATA...
Hayatta yalnız kalmayı biz mi başkaları sayesin demi belkide zoraki..itiliriz.
Yalnızlığa gönüllü kacışımız belkide en yakın gördügümüz arkadaşlar ve dostlarımız sebep olurlar.Onların arayıp sormaması kendilerini alıştırıp sonrada kaybolup gitmelerinden dolayı .Neden yıllarca yanıbaşımızdayken birden gitmeye karar verirler.Yıllardır düzenli olarak görüştuğümüz bır konuştuğumuz paylaşdığımız,ilk aşkımızı anlattığımız babamızla kavga ettığını söylediğimiz annemızden önce yazılıda zayıf aldıgımızı ilk ona söylediğimiz bir arkadaş birden nasıl kopup gidıyor hayatımızdan girerken söylerde çıkarken sessizce bahanelerle yürek burkarak çekip gider.Yılları birden nasıl silip atar.Yaşananlar konuşulanlar,iki ruh ikizliği nerede kaldı.
Zaman, acımasız çok insanı öğüttü hayatımda,ama bilirimki hiç birini ben hayatımdan çıkarmadım onlar beni çıkardı uzaklaşarak hoyratca kime kalbımı açsam giderken bir parçamı götürdü ve ben kalbsiz kaldım.
ARKADAŞLARA AİLEM KADAR İHTIYACIM OLDU.GERÇEK İSE ONLARIN ASLINDA BAnA İHTİYAÇLARI OLMAMASI DEMEK...OLSAYDI SEVSEYDİ ARAR BULURDU BENI AYNI ADRES AYNI TELF NUMARASI DEMEKKİ YOK. beni arama telaşı ..Benımde ona ihtiyaçım yok artık...vedalaşmadan ortadan kaybolan dostlara selam olsun....daha ben gibi ben bulamazsınız...Boşuna. Aranmayın sağda solda....
YORUMLAR
Yazınızdaki hatalar çok bariz görülüyor.Ama sizden ziyade "ayzon"un yaptığı yorum dikkatimi çekti.Yazım hatası imla hatası yapmamak edebiyatçı olmakla ilgili değildir.Kendine yetecek kadar yazım kurallarını bilmek herkesin görevidir.İnsanlar bu kuralları bazen okula gitmeden bile öğrenebiliyorlar.Ayrıca bazı yazılarda "hafiyecilik" yapmaya gerek bile yok.Bir bakışta görünüyor zaten .Herkes hata yapar. Ama ben duygularımı ifade ettim,kurallar aklıma gelmedi demek sanırım biraz kolaycılık.
Yazım hatalarını "amatör yazar" altına saklanarak kaçamazsınız. Günün yazısının ne olduğunu tam anlamadım. Tekrar geldim ; tekrar okudum ve tekrar gidiyorum edebiyat içermeyen yazınızda duygu aramam. Siz bu hatalarla üzgünüm ama amatör yazar bile olamazsınız( Dost acı söyler ) İmlâ hatalarını vazgeçtim ama yazım hataları ne oluyor anlamadım.
Şiirlerinizin altına yazdığınız her türlü eleştiriye açıktır ibaresini bence yazmayın bizimle dalga geçiyorsunuz.
"keyfınıze bakın yorum iyidir. " :)
LEYLASU
Burası bir edebiyat sitesi ise yorum= tebrik demek değildir!!
Amatör yazar ve şairlerin buluştuğu bir ortamda herkes birbirine yardımcı olmalıdır ki daha güzel eserler ortaya çıksın.Bu da ancak eleştiri ile mümkündür.
İmla ve noktalama edebiyattan koparılamaz iki unsurdur.
Bazen çok şey anlatmak isteriz ancak kuralları iyi uygulayamadığımızda yazımız çok farklı anlamlara kayabilir ya da istediğimiz duyguyu okuyucuya veremeyebiliriz.
İfade etmek istediğim buydu!
Aynur Hanım'ın beni anladığını umuyorum. Diğer kalabalık beni ilgilendirmiyor....
saygıyla
mavi uçurtma
Aman Allah'ım bu kadar imlâ hatası olamaz. Burası yazıların el ele tutuşup oyun oynadığı bir park değildir. İmlasına dikkat etmeyen kişi, hem kendisini, hem de okuru ciddiye almıyor demektir. Beni ciddiye almayan kişinin yazısını ciddiye almam. Bu eleştirimi dikkate alır ve hatalarınızı düzeltirseniz tekrar gelip okuyacağım yoksa bu yazıda boş bir karalama göreceğim.
LEYLASU
Yazı yazan arkadaşların, hepsinin yazar olmadığını anlayarak ve de edebiyatçı olmadıklarını da hesaplayarak yazılarını okuyorum. Herkes kendi duygularını ve arzularını satırlara döküyor. Ama birileri, duygularına ortak olacağina, oturup imla hatalarını bulmaya ve sürekli hemen herkesin hatalarını bulma hafiyeliğini yapıyor.
Bırak sevgili Aynur, giden hep onlar olsun. Erdemlik ve dürüstlük hep sende kalsın. Yalnızlık, vefasız dosttan daha iyidir. Zira o insanı hiç terketmez. Huzurla kal.
ben bu yazıyı imlâ kurgusundan çok
içerik
o an gelen duygusal yoğunluğun bir derin iç belirtisi olarak hissettim..
evet imlâ olmazsa olmaz
ama imlâ yeniden düzeltilip -düzenlene bilecek bir envanter..
ama sağanak duygular öyle değil..
dağıldı mı ne renk kalır ne de yağmur..
nâçar olursunuz
eliniz kolunuz dökülüverir..
bu yüzdendendir şiirin ortaya çıkışı..
bu yüzdendir bir duygu selinin önüne set çekiş..
GÜLün bir yaprağı kopsada
gül oluşundan hiç bir şey kaybetmez..
selam ve sevgilerimle..
'' Hayatta yalnız kalmayı biz mi başkaları sayesin demi belkide zoraki..itiliriz. ''
Ben bu cümleden bir şey anlamadım?
Anlatım bozukluğu var.
Geneline baktığımda ise konu güzel. Duygularınızı içten ifade etmişsiniz ancak kurallara biraz dikkat ederseniz yazı daha anlamlı ve güzel olacaktır.
saygıyla Aynur Hanım
mavi uçurtma
Yazılarınızı daha önce de okudum ama hiç bu kadar imla hataları ve yazım yanlışlarıyla dolu olanını görmemiştim. Sanırım bize şaka yapıyorsunuz.
Hatta şaka yaptığınızdan eminim. Arkadaşlarınızla sözleşmiş ve baştan sonra yanlışlarla dolu bir yazı asarak insanların buna ne tepki vereceğini görmek ve eğlenmek için asmışsınız bence bu yazıyı.
He he. Bu yüzden atlamamyım en iyisi.
İlahi! Ömür kadınsınız:)))
nerio tarafından 4/28/2007 11:14:03 AM zamanında düzenlenmiştir.