ADALET VE TAHAMMÜL...
Etkinlik ve toplantıları çok severim.Dstluklar perçinlenir,edebileşir,sevgiler tavan yapar,İşlerim yoğun olması İstanbulda Weterbox Su Arıtma Sistemlerinin Aylık toplantısı aynı güne denk geldiği halde Edebi toplantıyı tercih ettim,ama bizaz üzüldüm.
Gözlerden sevgi pırıltıları akıyordu,yeni tanışanlar,dostlukları perçinleyenler,Sigara hiç içdedim.içilen yerde de rahatsız olurum,nefes alaman,bir müddet durunca nefes alamayacak hale geldiğimde,dışarı çıkıp oksijen depolayıp içeri giriyordum,yeni dostlarla tanışmak bana gurur vericiydi.hangi fikirde olursak olalım.biz insanız ortak noktalarımız var.İnsanlık"İslam Fırkatı üzerine yararatılmıştır."ebeveyinleri hangi dine mensupta çocukta o değerleri benimser ve hayatta ki yerini almaya devam eder."Yaradılanı severiz,Yardandandan ötürü"sözü ne güzel söylenmiş.
Spiker, vaktin dar olduğundan bahsetti,herkese ancak bir şiir okutabileceğini,hatta 2.şiir okuyacak arkadaşa okutmadığını,ama daha sonra kürsüye gelen başka arkadaşa cömert davranıldığını elinde kitap,içkisini yudumlarken,sınırsız zaman verilmesi adalet’in nerde dolaştığı sorusu aklıma geldi.,bazı arkadaşlar aldığı içkiden olacak ki ayakta durmakta zorlandığını hissettim..Benimde en çok yorum alan dini içerikli şiirimi okuduğumda spikerin eleştiri oku ile karşılaştığımda çok şaşırdım ve havasız ortamdan müsaade isteyerek ayrıldım.
Her ne olursa olsun,şu bu diye bu ülke çok çekti ve çekmeye devam ediyor.beyenmeyebeilirsiniz,ama tahammül göstermeye mecbursunuz,birilleri sizlere tahammül gösteriyorsa sizde katılın bu kervana ve tahammül gösterin,kaybetmessiniz,kazanaırsınız,Cami yolunu bilmeyenlerin bir gün o camiye gelip,musallaya konulacağını aklından çıkarmaması gerektiğine inanıyorum,fikirleri hoşuna gitmesede,kılıf uydurma,Bu günyada ne ekersek ahirette onu biçeceğiz.ama iyi,ama kötü.saygılarımla...Ferhan
YORUMLAR
Üstadım... Şu edebiyat dünyasında ön planda olanların hayat hikayelerini okuduğumuz zaman, sizin başınıza gelenlerin onların da başına gelmiş olduğunu görürsünüz. Bir söz vardır. Mum dibine ışık vermez diye. Mum kendisini heder ederek etrafına aydınlık vermektedir. Bu düşün dünyasında da her kalem sahibi bilir ki, bir mum gibi ışık vermek gerek. Mum yandığına, eridiğine hiç aldırmaz. O görevini yapmakla mükelleftir. Düşün dünyasının her neferi yaşadığı devirde az anlaşılır. Ona değer veren tarihtir. Gelecek nesildir.
Saygılar sunarım... Yazmaya ve düşünmeye devam diyorum.
dini duygular iyidir ..çünkü ölüm var....ama ona takılı kalmamak lazım