Kadın... Matemimin Rengi...
Kuytu köşelere saklandığım günlerden birgün...
Kendimi yine içime içime çekiyorum...
Şehrimin gürültüsünden uzak, denize bakan yüksek bir yere bıraktım gözlerimi bu gece...
Salına salına geçen gece gözlü gemilerin ışıklarına bakıp bakıp dalıyor...
Boğazımın düğümlendiği noktada boğaz köprümün ışıkları beni biraz biraz kurtarıyor bu nefes darlığımdan...
Yazıyorum işte sen bana bakma...
Hiç iyi yazamadım biliyorsun, bundandır başkalarındaki arayışların...
Yine de bulamayışların...
Kadın,
Matemimin rengi...
Gül kurusu dudaklarına kara mı düştü bugünlerde... Yüreğinin üzerine hüzünle dolu yağmurlar mı ekildi...
Ektiğin ama biçemediğin düşlerin mi kaçtı uykularında...
Süslediğin saçların dalgalanmıyor mu rüzgarla...
Hangi umuda çaput bağladın ben diye... Kendini kendinin bile bilmediğin hapishanene kaçıncı hapsedişin...
Yoruldum gel artık kadın... Kadın artık gel y o r u l d u m...
...
Ben istediğim kadar koşayım, sen kaçtıkça...
YORUMLAR
BAKLEMEK,SONU BELLİ OLMAYAN ACILARA AÇILAN KAPI DEMEK...HEP BEKLERSIN AMA GELEN OLMAZ,YORULURUSN YINEDE BEKLERSIN AMA,ANLIYAN OLMAZ,SONRA ACI CAKERSIN AMA BEKLEEEYE DEVAM EDERSIN.ACI CEKMEYI KABUL EDE EDE,BILE BILE BEKLERSIN....ZOR BUNLAR,ÇOK ZOR.....:(YAZI GUZELDI,HUZUN DOLUYDU YADA BEN HUZUN DOLDURDUMM...SAYGILARIMLA...
Gül kurusu dudaklarına kara mı düştü bugünlerde... Yüreğinin üzerine hüzünle dolu yağmurlar mı ekildi...
Ektiğin ama biçemediğin düşlerin mi kaçtı uykularında...
Süslediğin saçların dalgalanmıyor mu rüzgarla............
hem karalar hem hüzünler doluştu gecelerıme
ne yağmur temızledi ne fırtına savurdu kirlenmiş ruhumu
düşlerimden de bir haberim artık, yastığım ıslak
derin bir iç geçirmekte coçuk kalbim
göçmen bir kuşum ben sessiz ya da siz mi duymadınız...
sevgılı bırkan derın duygular bunlar ..senın yazdıgın yemıyormus gıbı yazdırıyorsun...ıyı bayramlar dılıyorum...
sevgılerımle...