- 579 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEN GELDİM
BEN GELDİM MUTLULUK GETİRDİM YANIMDA DÜŞ HAYAL SEVGİYLE GELDİM. SEVMEYE GELDİM SENDEKİ ACININ YERİNE GÜLÜCÜKLE SANA YÜREGİNE UMUTLA GELDİM.
BEDENİNDEKİ ACILARI SİLMEYE GÜCÜM YOK BİLİRSİN AMA YARALARINI SİLİP MERHEM SÜRMEYE ACINI BİR ANLIK GÜLÜCÜKLE SİLMEYE GELDİM. ALLAHIM YAŞAM GÜCÜ VERMİŞ ÇOK ŞÜKÜR ONU SENLE PAYLAŞMAYA ADININ ÖNÜNE MUTLULUGU KOYMAYA GELDİM.
SANA DÜŞLERDEN DÜNYAYIMIZI GÖSTERMEYE DÜŞÜNDE GERÇEK OLABİLECEGİ EL ALEME GÖSTERMEYE BİR PAPATYA TARLASINDA KOŞTUGUMUZU GÖRMEYE GÖSTERMEYE GELDİM.
BEN SENİN UGRUNA ÖLMEYE GELDİM HATTA YAŞAMAYA VE HATTA SAVAŞMAYA GELDİM BİRİNİ SEVMENİN EN GÜZEL TARAFINI SENİ SEVMENİN KÖTÜ YANININ OLMADIGINI GÖSTERMEYE GELDİM. BAZI ANLARDA BAZI YERLERDE DE YÜREGİMİN YÜREGİNE DEYDİGİ ANDA SANA KÖTÜ GÖZÜ BIRAK NEFESİN BİLE GELMEDİGİNİ ANLATMAYA GELDİM.
KİMSENİN GEÇMEYE CESARET EDEMEDİGİ YOLLARADAN GEÇİP KARIN BOGAZIMA SAPLANDIGI OVALARDAN AÇ KURTLARIN ORMANINDAN KAVGAYLA YARALI GEÇTİM AŞILMAZ DAGLARI TEK NEFESTE KOŞUP YANINA GELDİM . BEN BU KOCA DÜNYADA SEVMEK İÇİN SENİ SEÇTİM.
KALBİMİ YOLLARINA SERMEK İÇİN GELDİM.
ELLERİM BOŞ AMA SAÇIMDA BİLE SENİN SEVGİNİ TAŞIYORUM BEN SANA KUL KÖLE HATTA ESİRİN OLMAYA GELDİM.
ACILARA GÖGÜS GEREREK KÜFÜR EDEREK BENİ BİTİRMEYE ÇALIŞANLARA VE SENLİ GÜZEL GÜNLERİ DÜŞÜNEREK GELDİM.
SENİ SEVİYORUM VE MUTLU OLABİLMEN İÇİN HERŞEYİ YAPMAYA HAZIRIM…….
30. EYLÜL.2003 ARABALI VAPUR ECAABATTAN KARŞIYA GEÇERKEN TESKERE ALMIŞ EVİNE DÖNEN Bİ GENCİN KARALADIGI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.