- 2382 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
İYİKİ VARSIN...
Unutmadım.Bugün senin doğum günün ve benimde doğduğum gün.Kimliğimde ne yazdığı önemli değil , bende bugün doğdum seninle beraber.
Ne güzel bir gece.Gökyüzü yıldızlarla dolu.En parlak olanı sensin o bellide , ben hangisiyim acaba.Senin yıldızının sol tarafında bi görünen bi kaybolan varya , galiba o da benim.Her zaman sol yanında , herzaman görünmeyen , fakat varlığını bildiğin.
Bugün doğum günün ve ben yanında değilim , bedenen.Yeni bir yaşını kutluyorsun.
Mumları üflerken nasıl bir dilekte bulundun acaba.Bir yaşını daha devirdin.Geriye baktığında ;mutluluk dolu , sevgi dolu bir yıldı diyebilmen ve sonrası içinde aynı duyguları hissetmen dileğim.
Sen sevdiklerinle , dostlarınla bu güzel günü kutlarken ben aşkı sorguluyorum.
Nasıl oluyor bu deme , oluyor işte.Beni dipsiz kuyulara atan , içimi yakan , yüreğimi sızlatan Aşk sa sorgulanması da gerekir.Sürekli kara günler yaşıyorum. Sürekli hesaplaşmalar. Sen bu güzel günü kutlarken sevdiklerinle ben senden kalan yarımla can çekişiyorum.Nasıl bir iz bıraktınsa kalbimde silemiyorum.
İçim içime sığmıyor.Bu ev bu beden dar geliyor bana.Sokağa atıyorum kendimi.
Herkez sana benziyor . Koşar adım yürüyorum , uzaklaşmak adına ama nereye .Bu bilinmezlik nereye sürüklerse gidiyorum.Bu kadar kalabalığın içinde , dostların arasında bile gitmiyor bu yanlızlık.Sana olan özlem bitmiyor .Doldurmuyor yerini kimse , kimse sen olamıyor.Hayattan muaf dolanıyorum.Tarifi yok bu gel git lerin.Anlatamıyorum.
Son şiirimsin okuduğum , yazdığım , yaşadığım.Sitem değil bunlar , sakın böyle düşünme.Seni üzmek istemem böyle güzel bir günde.Ben hep diyorum ki bir gün mutlaka
o gün mahşer günüde olsa...
Sesimi duyuramıyorum sana , fakat biliyorsundur senin için tüm güzellikleri istediğimi.
Doğum günün kutlu olsun sevdiğim. Mutlu ol senelerce...
(İyiki varsın karınca adam...)
YORUMLAR
Unutmadım.Bugün senin doğum günün ve benimde doğduğum gün.Kimliğimde ne yazdığı önemli değil , bende bugün doğdum seninle beraber.
Ne güzel bir gece.Gökyüzü yıldızlarla dolu.En parlak olanı sensin o bellide , ben hangisiyim acaba.Senin yıldızının sol tarafında bi görünen bi kaybolan varya , galiba o da benim.Her zaman sol yanında , herzaman görünmeyen , fakat varlığını bildiğin.
KUTLARIM SAYGILARIMLA.