Gençliğin Hal-i Pür Melâli
Pazar günü birahanede bir üstadın tabiriyle müskirat tüketiyorum, benden başka kimse yok. Garsona, niye hiç müşteri yok dedim, "Kriz teğet geçti abi" dedi.
Hımm! Belli politik bir garson, bulaşmaya gelmez. Demek bu kriz hem birahaneye hem müşterilere teğetlemiş. Bana teğetleyemedi henüz şükür.
Neyse, konumuz siyasi dedikodu değil. Birahanede koca bir plazma tv var. Genç Tv diye bir tv kanalı açık. Hiç izlememişim daha önce. Şarkı, türkü vs. Alttan devamlı sms mesajları geçiyor. Okumaya başladım. Aman Allah’ım! Bu ne yav?
"Ben M..., şu ildeki ba(ğ)yanlar telefonum ..., sizi bekliyorum."
İyi de niye illâ o ildeki kadınlar? Yani bizim bilmediğimiz bir özellikleri mi var? Yok... Ama herhalde eleman oralı ve uzağa gitmek istemiyor. Keyfine düşkün yani. Eee, o zaman ev adresini de yazsaydın da eve gelselerdi. Yoksa evin önünde kuyruk olur diye mi korktun dangıl?
Bir ilginç mesaj daha:
"Hayata açık ama türbanlı veya çarşaflı kadınlardan cevap bekliyorum"
Vay be! "Hayata açık ama türbanlı veya çarşaflı..." Nasıl yani? Bu eleman da fantezi sınırlarını zorlamış. İnşallah bu mesajı bir parti başkanımız okumamıştır. Okumuşsa hemen mesajı şöyle düzenleyip gazetelere ilan verebilirdi belki: " Türbanlı veya çarşaflı farketmez, partimizin görüşlerine açık herkese partimiz de açıktır"
Ya, lâf nerden nereye geldi. Biz gençlikten bahsedecektik. Ne olmuş bu gençliğe bilmem. Bir elemanın mesajını daha paylaşayım; " Ben ... , zevkin doruklarına tırmanalım birlikte, yaş farketmez"
Ohha yani! Olsan olsan yirmi yaşındasındır, hadi yetmişlik biri yazıldı. N’olcek? Eleman gözünü karartmış.
www.genctv.tv ilk defa rastladım sana. Bir daha rastlamam inşallah.
Merak ettiğim bir şey var; acaba bu mesaj atan angutları arayan angudeler var mıdır?
Atam, kalk da emanet ettiğin gençliği bir gör. Hepsi böyle değildir umarım.