- 771 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İSTEĞİMİZ AYNI DEĞİLMİ ...
Ahlaki bir öz eleştiri yapma zamanı gelmedimi,hepimiz için.
Ülkede yaşayan her bir bireyin mutluluğu,eşitliği,özgürlüğü ve refahı için bir anlayış birliğine ihtiyacı var.
Anayasa o anlayışı tarif eden,yazılı metin soyut güçtür.Bizler her aklımıza estiğinde veya menfaatlerimiz doğrultusunda,ucundan kenarından hatta ortasından delmeye başlarsak anlayış birliğinden eser kalırmı.
Biz ne istiyoruz ? Demokrasimi yoksa Tek adama dayalı yönetim’mi Tek adam şirin gözükebilir,bazılarınada çok hoş gelebilir ama yarın ya canı sıkılınca,arkadaş Deniz niye mavi ! sarı olsun derse buna tahammül gösterebilirmisiniz.Oysa yasalar sabittir fikride hiç bir zaman değişmez.
Bu Ülkeden binlerce siyasi gelip geçti ama malesef çok az Devlet adamına sahip olduk.Benim hiç tanımadığım hiç görmediğim Millet vekili benim vekilim olabilirmi ? Büyük Millet Meclisinde haklarında her türlü suçtan onlarca dosyaları bulunan vekilleri vicdanızın neresine sığdırabilirsiniz’ki.
Bu ülkeye hoşgörülü,tahammüllü,dürüst,halkıyla kavgasız,yasalara saygılı,kurumlarıyla barışık,halkına verdiği sözü unutmayan,diyet borcu olmayan,insanları katleden küresel çetenin işbirlikçisi olmayan siyasiler lazım değilmi ?
Bizler bunu başarabiliriz,körü körüne itaat etmekten vaz geçtiğimiz gün,yolsuzluklara dur dediğimiz gün,yoksulluğa sessiz kalmadığımız gün yoksa o enkazın altında hepimiz kalacağız.
Gelin hep beraber sokaklara bakalım,o gözler bizim gözlerimiz umutsuz çaresiz ve öfkeli ,ya çocuklar,yarınlarımız bu gerçeği anlayamazsak neyi anlayabiliriz’ki.
Tufan genç Ank.
YORUMLAR
Bu ülkeye hoşgörülü,tahammüllü,dürüst,halkıyla kavgasız,yasalara saygılı,kurumlarıyla barışık,halkına verdiği sözü unutmayan,diyet borcu olmayan,insanları katleden küresel çetenin işbirlikçisi olmayan siyasiler lazım değilmi ?
NE KADAR DOĞRU SÖYLEDİNİZ EFENDİM
İNŞALLAHHH BU İDEAL GERÇEKLEŞİR BU ÜLKE İÇİN