Tek Kuvvet Tek Güç
“Tam bağımsızlık demek ,elbette,siyaset,maliye,iktisat,adalet,askerlik,kültür gibi her alanda tam bağımsızlık ve özgürlük demektir”
Mustafa Kemal Atatürk bağımsızlığı böyle tanımlıyordu.Peki şimdi biz tam bağımsız mıyız?
Hayır.
Özelleştirme adı altında ülkemizde devlete ait olan, daha doğrusu halkın vergileriyle millileştirilmiş kurumlar (Ereğli Demir Çelik, ,Telekom,THY, vb.) birer birer satılıyor.Engel olan kim? kimse.Bunları satmak halkın,milletin yararı için midir?
Hayır.
Tam tersi Atatürk’ün bağımsızlık anlayışına terstir.O halde ne yapılmaya çalışılıyor?
Bu ülke tam bağımsız mıdır?
Kim kimin uşaklığını yapıyor?
Neden kimse bunlara ses çıkaramıyor?
Neden bunlar için kapsamlı eylemler yapılmıyor?
Bunlara ben cevap bulamıyorum.Bulan varsa bana da söylesin..
İçinde bulunduğumuz durum çok ciddi bir durumdur.
Önümüzdeki seçimlerde bu ciddi durum; ya daha da kritik hale gelecek ya da ciddiliğini koruyacak ve yavaş yavaş düzelmeye başlayacak.
Bu düzelmenin gerçekleşebilmesi için de en güzel yol sol idolojidir.Bu anlamda sol’un birleşmesi gerekmektedir.Bu birleşme sağlanır ve seçimlere öyle girilirse ben ve benim gibi düşünenler sorulara cevap alabilir ve gönlü rahat, vicdanı rahat oy verebilir.
Birlikten kuvvet doğar bunu asla unutmamak lazımdır.
Ben bir genç olarak ve deneyimim olmamasına rağmen yaptığım araştırmalar neticesinde Atatürk’ün altı okuna da bağlı kalarak diyorum ki:
Biz Atatürk’ün bize emanet ettiği Cumhuriyet’in korunup kollanması için elimizden geleni yapacağız ancak bilinmelidir ki bu ülkede partilerin başında olanlar kitlelerin toplanması için daha etkilidir.Bu bağlamda eylemler,mitingler yapılmalı halkın tepkisi sol’un tepkisi ile sokağa yansımalıdır.
Seçimlere az bir zaman kalmıştır.
Tek kuvvet,tek güç ancak ve ancak birlikle doğar.
Ferhat Karaağaç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.