Bugun...
Canim benim. Bekliyormusun beni hala? seviyormusun eskisi gibi? Cok uzun zaman oldu biliyorum..Farkindayim yaslaniyoruz,belkide umutlarimiz bitiyor tukeniyor.. Yine yineliyoruz,yinelemeye calisiyoruz zamani eskisi gibi.. eskisinden de cok..Kucuk bir sans daha ver diyemiyorum yine sana....Buyuk umutlarla gelemiyorum sana be gulum...ellerim bagli yine,yine yoksunum senden iste.. yine yoksun kalacagim biliyorum.. Ama sen yinede bekle beni be gulum..Sev yine...
Bugun ne yaptin,ne yaptim. bilmiyorum,bilmiyorsun. ’’Biliyorum’’...
Bugun ben seni ozledim. dunde oyleydi.. ondan onceki gunde..ve digerleride.. Ben hep bugun gibi yasiyorum be gulum..Bugun gibiyim iste...Sabahtan uyanan umutlariyla.ogleye dogru yorulan beklemekten,aksama ise ne sen sor... ne de ben ..
Cok zor be gulum..cok zor..
Buraya gurbet diyorlar tum arkadaslarim.Ben gulup geciyorum be gulum..Gurbet benim yuregimde dedigimde de onlar bana..Gariptir...
Cok uzun zaman olmus..Halbuki dun gibisin gozlerimde..Bugun gibisin dusumde..Cok ozledim be gulum..cok...Artik parmaklarimi sayamiyorum eskisi gibi..Korkuyorum bir omur daha gececek diye boyle sensiz..Bosverdim yazmayida..Belkide o yuzden.. belkide o yuzden be gulum sen beni.....
Bugun boyleydi iste..Yine kaldiracagim bu satirlari herzamanki yerine..Yarin yine yazacagim..diger gun yine.. Gurbet’ten sana..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.