- 584 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
PEÇE AÇILIMI/Mizah
"Açmam, açamam söyleyemem derdimi..."
Ne güzel hüzzam şarkıdır değil mi?
Açma, simit, poğaça, açılma, saçılma, açılım, saçılım türü kelimeler gündelik dilimize bugünlerde epey yapıştı gibi.
Açılın bakalım, biraz da ben başka konular açayım...
Çarşaf açılımı, türban açılımı derken sıra peçe açılımına gelecek gibi yakın gelecekte.
Televizyon ekranlarında peçeli kadınlarımızı tek sıra halinde dizilmiş ve spikerin komutuyla birlikte hep birlikte "Ceeee" diyerek peçelerini kameraya açarlarken görürsek hiç şaşırmayalım..
Böyle bir açılımdan ne kazanılacağı ise tartışılır.
"Ceee" derken kimsenin ödü patlamazsa kadınlarımızın çağdaşlığa adım attıklarını görebileceğiz.
Aç, çağdaşsın...
Kapa, ilkelsin....
Aç, kapa...Aç, kapa...
Çağdaş, İlkel...
Çağdaş, İlkel...
Aslında gerçeklik payı yok değil.
Peçeye ya da çarşafa bağlı, dışarıdan görünmeyen bir mekanizma (krank-biyel mekanizmasına benzer) açıldığında beyin üzerindeki baskıyı azaltıyor..Felaha eren beyin saat gibi tıkır tıkır çalışmaya başlıyor.
Kapandığında ise biyel kolu üzerindeki tas şeklindeki volan, kafatasına baskı yaparak, beyin hücrelerin kıpraşmasına engel oluyor.Aynı tas şeklindeki volan, açıldığında ise uydu anteni vazifesi görerek, internetten, cep telefonlarından, uydulardan beyine bilgi yüklemeye yardımcı oluyor.
Bilimsel olarak açılmanın çağdaşlık ölçüsü buna yakın bir şey olsa gerek...
Bir diğer popüler açılım ise "göbek kaşıma açılımı"...
Yeni tespit edilen ve siyasi ve ekonomik hayatımızda büyük etkisi olduğu düşünülen göbek kaşıma ameliyesi her türden açılımı hakediyor aslında.
Yaygınlaştırılması için üzerinde daha da çalışılmalı bu konunun.
Bekir Coşkun bu konuda ehliyetli bir açılımcı olarak kamu yararına motive edici çalışmalar yapabilir.
Konuyla ilgili konferanslar verip, göbek kaşıyan adamların aslında ülkenin geleceği için ne kadar etkili olduklarından bahsedebilir;
--Değerli arkadaşlarrrr,
Yani bu göbek kaşımaaaak çok ehemmiyetli bir iştir.
Kim kimin göbeğini kaşır, niye kaşır ne bilelim biz?
Bence her millet kendi göbeğini kesmeli- pardon- kendi göbeğini kaşımalıdır.
Hafife alınacak bir şey değildir göbek kaşımak.
Usulünce, adabınca yapılmalı.
Kurslar, seminerler düzenlenmeli işin ehillerinden mülakatlar alınmalı.
Yurt çapında bir göbek kaşıma kampanyası başlatılmalı, insanlar hatır hutur göbeklerini kaşımalı ama bunun yanında da dökülen kılları, çamaşır pamukçuklarını çarçur etmemeyi öğrenmeli.
Bu maksatla, manavların para önlüğü gibi bir önlük giyip göbek öyle kaşınırsa, dökülen kırıntılar önlüğe dolar.Yalnız bozuk para bölümüne bulaştırmamaya dikkat edin, kağıt para bölümünde saklayın.Bir nevi servet sayılır çünkü.
Bazı gericiler "neresi servet yahu bunun" diye höykürebilirler.
Tamam onlar gericiler, ama güzel kardeşlerimmm, izah etmeliyiz onlara bilimin çağdaş aydınlık yolunuuu.
Göbek bağından kök hücre üretildiğini kafalarına çakalım, kök hücre üretebilen bir bağdan artakalmış göbeği kaşırken, dökülen kılların tüylerin ne önemli olduğunu izah edelim dilimiz döndüğünce.
Kök hücre falan bulaşmıştır belki tüye ne bilelim biz?
Şimdiii...
Bu yılın göbek kaşıma sezonunu açmak üzereeee....
Tişortumu kaldırıyorrr...
Ve göbeğimi kaşımaya başlıyorummmmmm...
Harttt, hurtttt...
- Yaşaaa, nuroll, varolllll...
-Hartta daaa, hurtta daaa...
Ha bir de "bidon kafa" açılımı var ki, onu da bir dahaki toplantımızda anlatacağız.
Gününüz açık, açılımınız geniş olsun.
Siz yine de dubaları geçmeyiniz...
YORUMLAR
Siyaseti o kadar çirkinleştirdiler ki ; sanırım bundan sonra
hiç bir dürüst-namuslu TC vatandaşı çocuklarına siyasetçi olmayı tavsiye etmeyecekler,kendilerini ve yakınlarını siyasetten ve siyasilerden uzak tutacaklardır. Tabii bu da en çok günümüzün çirkin siyasetçilerine yarayacaktır. Belki de en çok istedikleri de budur..
Ah ah Bekir abimiz çarşafla türbanla ilgili de neler yazmıştı da, şimdi maden bulmuş gibi o mecraya açılım yapan yapana:))
Hadi Bekir abi, sözünden dönmez diyelim de, diğerlerinin vıcık vıcık riyasını nereye koyacağız?
:))
Yürüyüşlerden eksik olmayan, aydınlık yüzlü muhteremleri çetecilikten yargılanırken görünce belki de onun bilem yüzü kızarmıştır:) Ama o hala göbeğini kaşıyan bidon kafadan tırsar:)
Çünkü içerideki çeteciler aydınlık yüzlüdür bi kere.))
erolbasci tarafından 12/1/2008 3:35:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çarşaf çarşaf politik reklam kokan politikalara bu halkın karnı tok olduğu gibi göbek kaşıyan adamlara da karnı tok demişken özellikle göbek kaşıma ile ilgili okuduğum bir haberi yorumuma eklemek istiyorum. Sayın gazeteci Bekir Coşkun bir köşe yazısında şöyle yazmıştı göbeklerini kaşıyan adamlarla ilgili ;
Göbeğini kaşıyan adam...
O göbeğini kaşır.
Göbeğinin tombik olması ona mutluluk verir, çünkü bu yaşamın tadını çıkarttığı anlamına da gelir.
Ayağını altına alıp oturur.
Elinde bayraklarla yürüyen kadınları görünce "Ne vınaklıyo bunlar len..." diye kızar.
"Haberleri" sevmez.
O "Ti-Vi eğlence programına" bakar.
Dünyada neler olup bittiği konusunda, bildiği tek dış politika yorumu "İngiliz yaman olur" görüşüdür.
Kitap okumaz.
Çok da gerekiyorsa "Bi bakıver kitap ne diyor?" diye sorduğu bir "hoca"sı vardır.
Gazete bilmez.
İlgi duyduğu tek gazete, turşu kavanozlarının altına serdiği geçen senenin gazetesidir.
Liderlerle ilgili en kapsamlı düşüncesi "Müslüman adam", demokrasi ile ilgili tek fikri ise "Çalsın ama iş yapsın"dır.
Sonra göbeğini kaşır...
*
İşte; Tayyip Erdoğan’ın bir anda "Her şey için sandık" derken, güvendiği adamdır o...
Büyük kentlerde her partiden, her yaştan, her meslekten, her görüşten, her kesimden milyonlar meydanlara dökülürken... Eski-şimdiki cumhurbaşkanları, üniversiteler, akademisyenler, yüksek mahkemeler, askerler, sivil demokratik örgütler "endişelerini" dile getirirken... Dünya medyası "Türk halkı siyasi İslam’a dur dedi" kanaatine varırken...
Tayyip Erdoğan’ın güvendiğidir o:
Göbeğini kaşıyan adam...
*
Atatürk’ün kızları al bayraklarla yürürken, bu ülkenin aydınlık yüzlü erkekleri meydanları doldururken, çocuklar annelerinin-babalarının elini tutup yarınlarına şimdiden sahip çıkmaya kalkarken...
Göbeğini kaşıyan adam uzakta bıyık altından güler.
Ve sandık ortaya konulduğunda...
Göbeğini kaşıyan adamın dediği olur.
Çünkü demokrasi, bilinçte aşağı-yukarı eşit insanların rejimidir. Bir toplumun çoğunluğu "göbeğini kaşıyan adam" ise, orada demokrasi olmaz, olamaz...
Tayyip Erdoğan işte ona güvenir:
Göbeğini kaşıyan adama...
BU ülkede göbeğini kaşıyan bidon kafalılar olduğu müddetçe daha biz bu konuları çarşaf çarşaf yazar dururuz :))))))))
Sevgilerimle erolbasci...