YORUMLAR
Başta sevgili ansızın olmak üzere
sevgili Hayal ayna sevgili Filiz ve sevgili Sema rahatsızlığına rağmen hiç bir şeyin aksamaması için emek sarfeden sevgili Sema Güler teşekkürü defaen hak eden sana ve orada bulunan tüm şiir dostlarına teşekkürlerimle ...
...ve tabiiki Toynak beye katılımı sıcaklığı dostluğu ve hamsi pilavı için :)) çok teşekkürler
tekrar birarada olabilmek dileği ile
sevgi saygılarımla
ahh ahh..
bu yazıyı okuduktan sonra içim nasıl cız etti anlatamam...
oysa nasılda hevesliydim.
istek havenk havenkti içimde..
ancak 3gün öncesinde belirttiğim gibi. şehirdışı konserimiz vardı.ve ne yazık ki gitmek zorunda kaldım..
bu akşam üzeri geldim..
nasıl üzgünüm anlatamam..aklım hep Ankara da kaldı.ve tabiki siz kıymetli şiir dostlarında.
inşallah birdahaki toplantıda bir aksilik çıkmaz ve hep beraber oluruz..
Yoktum ama Yüreğim hep sizinleydi...:(
Gönlüne sağlık can ağam,
Etkinliğin güzel bir fotoğrafı mahiyetinde olmuş yazı.
Yazını dün okudum ama yorum yazmak bugün nâsip oldu ancak.
Güzel gönlüne güzellikler diliyorum.
Ayrıca ilk defa yediğim ve tadı halâ damağımda olan,
HAMSİ PİLAVI için çok çok teşekkürler.
Muhabbetle.
Saygıdeğer Ağabeyim nefis hamsili pilav ve sıcak dostluğun için teşekkür ederim.Bu toplantı vesilesiyle merak ettiğim çok değerli site mensuplarının bir kısmıyla yüzyüze görüşme imkanı oldu.Kendi adıma çok mutlu oldum.Toplantıyı tertip edenlere teşekkürler.Saygılarımla...
Yazınızı geç okudum malum toplantı bitimi istanbula dönmemiz gerekliydi, bu sebeple yeni okuyabildim..
Sizlerle tanışmak büyük bir mutluluktu..
Toplanmamızda emegi geçen sema hanım, filiz hanım ve sayın ansız ile katılım sağlayan bütün üye arkadaşlara böyle bir geceyi bizimle paylaştıkları için teşekkür ederim...
..
Sevgimle..
Pilavlı hamsi için teşekkürler
.)
Bu toplantı sayesinde, şiirlerini okuduğumuz, duygularına ortak, seslerine ses olduğumuz nice dostları simaen görme şansı doğdu...
Elbette ben yoktum orda, fakat katılanların coşkusunu ve gecenin nezihliğini hissedebiliyorum, özellikle bu yazıyı okuduktan sonra...
Tebriklerimle...
Bende bu toplantıya gelmeyi çok istedim fakat geçirdiğim kaza sebebiyle maalesef o gün aranızda olamadım...
Böyle içten arkadaşlıkların,dostlukların oluştuğunu görmek ayrı bir haz veriyor doğrusu...Böyle bir organizasyona imza atan arkadaşları da gönülden kutlayıp teşekkürlerimi sunuyorum...
Dilerim bir sonraki toplantıda yer alabilirim :)
Evet rumuzumu yanlış yazmışsınız eyvah eyvah şimdi ne olacak:))))))))
Sevgili Toynak, güleryüzünüz ve samimiyetinizle orada sizi görmüş tanımış olmaktan dolayı çok şanslı ve keyifli hissediyorum. Teşekkürler.
Bu arada gerçekten her toplantı sonrası açılması adetten olmuş forum neden henüz açılmadı bilemiyorum ama açılana kadar bu güzel yazının altında ben de gecede emeği geçen arkadaşlara, Hayalayna'ya, Ansızın'a, Filiz Kılınç ve grubuna, bilhassa sessiz sedasız ve hastalığına rağmen, hiçbirşey aksamasın için gece boyu koşturan sevgili Sema'ya teşekkürlerimi iletiyorum. Bir yenisinde buluşmak ve söyleşmek dileğimle...
Kyrie
(i) harfi eksikti sevgili Toynak ve feda olsun size nedir ki:)))))))
1.Ankara toplantısından hafızama kazınan güzel anlardan sonra 2.sine katılmam mümkün olmadı ama siz anlattınız ya ordaymış gibi hissettim.Katılmamış olsam da o güzel atmosferi bildiğim için ne kadar mutlu olduğunuzu hissettim,sizin mutluluğunuzla inanın ben de çok mutlu oldum...
İnşallah diğer toplantı Trabzon'da olur ve siz dostların da destekleriyle bir arada olmanın mutluluğunu paylaşırız...
Düzenleyen ve emeği geçen herkese ben de çok teşekkür ediyorum.
Ankara'ya sevgi ve selâmlarımı gönderiyorum...
Sevgili kardeşim,
beni onurlandıran güzel sözlerin için gönülden teşekkürlerimle,
insan karşısındaki insanı kendi gibi bilirmiş derler öyle sıcak, öyle dost, öyle güzel bir yüreğe sahipsinki ışığında bize yansıdı.
seni ve diğer gönül dostlarını tanıdığım için memnunum.
geceyi düzenleyen ve emek sarfeden bütün arkadaşlara sayfandan teşekkür ediyorum onların sayesinde gönül dostları ile görüşebildik.
tanıştığım ve tanışamadığım edebiyat ailesinin her ferdine
selam olsun.
herbiri ayrı ayrı güzel insanlar eminim.
bu arada hamsili pilav için birşey demeden geçmek olmaz:)
ne güzel oldu epeydir yememiştim özlemişim kardeş:)
yapana, düşünüp yaptırana çok teşekkür.
ellerine sağlık.
Not. Kardeşliğin, arkadaşlığın, dostluğun cinsiyeti olmaz sen rahat ol.)))
Sevgi ve saygı gönlümden pırıl pırıl gönlüne...
Geç kaldığım için öncelikle özür diliyorum yazına dost yürekli, yüzü güleç Toynak abim benim.
Sıcacık yazın yüreğinin aynası olmuş.
Gün ve gecede bizleri mutlu etmek için çırpınan sevgili Filiz Kılınç, Sema güler ve Ansızın'a ayrı ayrı eşekkür ediyorum..
Tüm dostlar iyiki varsınız..
yazı için teşekkürler..
** Bu arada hamsili pilavın senin tarafından geldiğini şimdi öğrenmiş bulunuyorum..
Çok çok güzeldi.. yapana da getirene de tattırana da gönül dolusu teşekkürlerimi iletiyorum.. Allah o ellere sağlık sıhhat versin inşallah, dert görmesin yüreğiniz..
Saygımla....
goody tarafından 12/2/2008 9:46:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
ankara toplantısına gelebıldıgım ve sızlerle tanısdıgım için mutluyum inş bır daha gorusmek dılegıyle saygıyla....hamsılı pılavda guzeldı hocam teşekkurler saygılar.....iyi geceler hersey gönlunuzce olsun emegı gecenlere selam olsun guzel bır gun ve geceydı devamı olur umarım....basarılarınızın devam etmesı dılegıyle....
Hamsili pilavın sizden geldiğinden habersizdim, bilseydim teşekkür ederdim. Ama geç kalmış sayılmam teşekkür etmeye değil mi :)
Teşekkür ediyorum.
Böylesi toplantılarda güzel yürekli insanları tanımak benim için mutluluktur, onurdur.
İyiki sizi ve yüreği güzel insanları tanıma şansım oldu.
İçtendiniz, yalındınız ve saygıdeğerdiniz.
Ben gerçekten ağlıyorum.Yine böyle bir toplantıyı ballandıra ballandıra anlatışınızı hatırlıyorum o gün bu gün sizin sayfanızdayım.
Evet ben de herkesi tanımak istiyorum.
Kıskanmadım ama orda olmayı çok isterdim.
Eminim çok güzeldi.
Sizin anlatımınız daha çok güzel olduğunu yansıtıyor.
Hepinizi bir gün görmek dileğiyle...
Eyvallah !
Çok sevgili TOYNAK kardeşimiz,
Öncelikle kendi ellerinizle yapıp getirdiğiniz ve bol bol masalara sunarak maharetinizi paylaştığınız HAMSİLİ PİLAV için teşekkürlerimizi sunarız.
Lezzetliydi.
Bazı kişiler tavuk şişten vazgeçip hamsili pilavı tercih ettiler.
Toplantıdan gönlünüze takılan kesitler ve TOYNAK'ın gülen yüzü ve sempatikliği bizleri mutlu etti.
Tanık olduğumuz enerjiniz hiç bitmesin.
ABİMM VAROL SEN NE OLUR KUSURA BAKMAYIN SON ANA KADAR TUTTUM KENDİMİ DUYGU BULUTU BİR AN ÇARPIŞI VERDİ TÜRKÜ BULUTUYLA ÇOK GÜZEL BİR GÜNDÜ BENDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE VE İSİM İSİM SAYAMASAMDA TÜM GÖNÜL DOSTLARIMA SEVGİLERİMİ TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM...ABİMM NE GÜZEL ANLATMIŞSIN VAROL SEN...
Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum bende.
Sadece Dilruba Nuray Erenler arkadaşımız ile oturdum ve şair67 arkadaşımın yakınlığı ile ısındım.
Ensar Emir arkadaşımın hediye ettiği imzalı kitabı ile de onurlandım.
Gürültüden, okunan şiirlerin tadına tam varamadım ve üzüldüm.
Erken ayrılışımın sebebi ise, edebiyat dünyasının şiirsel dokusunda olması gereken bizlerin soğukluğundan üşümemdi.
Daha sıcak, daha içten nice samimi toplantılara diyerek sevgiler sunuyorum.
Çok isterdik aranızda olmayı ancak biliyorsun Toynak kardeşim uzakları yakın etmek bazen zor oluyor.İnşallah başka toplantılarda aranızda olmayı arzu ediyoruz,her şey kısmet kısmetten ötesi olmuyor.Sizlerin mutluluğu bizlerin mutluluğudur,ne güzel böylesi dostlukların paylaşımı.Edebiyatdefteri emekçilerine teşekkürler ediyorum böylesi güzide toplantıyı düzenledikleri için,varolsun hepsi.Kardeşiminde eline kalemine yüreğine sağlık bizi oradaymış gibi hissetiren bu yazıyı yazdığı için binlerce teşekkürler.
Saygılarımla
Bahar
degerli gonuldasim, yurek insan, dava adaminin gercegi,
inan yazini okuyunca kendimi yaninda hissettim, hissettIrdin o can gardasligini...
Sagolasin...
insallah bir gun, cok uzak degil...
gelecegiz angara'nin tasini topragini opmeye :)))
bak unutuyordum bu vatanin sevdalisi gardasin :)))
hic unutmadik o CAY DEMLEME TEKNIGINI... kimseciklere soylemedik ki:)))
Patendi TOYNAK'tir yani...
Ulku yuklu selamlarrr !
direnis tarafından 12/1/2008 11:23:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler.
hayat zordur.şartlarımızın el vediğince paylaşımlarda bulunabiliyoruz...olsun...biz gelemeyen arkadaşların yüreğini yüreğimizde hissettik inanın
ve yarınlara umut ekmeği ihmal etmedik...
bir başka etkinlikte görüşmek ümidiyle dedik....
teşekkürler...duyarlılık da bir erdemdir dost...
sevgiler yüreğinize...
Çok Arzu etmeme rağmen,son anda çıkan bir aksilik yüzünden(işim dolayısıyla) bende bu muhteşem etkinliğe katılamayanlardanım,sizin anlatımlarınızdan hakikaten çok şey kaçırdığımı anlamış bulunmaktayım,ki zaten bunu az çok idrak edebiliyordum ama inanınız ki,gün boyunca aklım ve yüreğim hep sizlerleydi,inşallah bir daha ki buluşmada
görüşmek,tanışmak ve kaynaşmak nasip olur...
Paylaşımınız için sonsuz teşekkürler...
Saygılarımla...