- 1421 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu yeni gelişmiş bir süreç değil aslında.Ayrıca yeni oluşmadığı gibi önceye oranla en azından ziraat mühendisleri de bu konuda işsiz kalanlar sınıfından çıksın diye bir uygulama başlatılmıştı.Şimdi bu uygulama şimdi ne kadar devam ediyor bilemiyorum fakat tam planlamaya sokulmayan ve gerçekten verilen kredilerin nereye gittiğini sormayan bir sistem hakim.Köyde oturup hayvan besleyebilecek bir yer gösterdiğinde belirli limitlerde kredi verildiğini biliyorum Bunları alıp başka yerlerde kullanıp kontrol edileceği zaman komşunun hayvanı ile gelen yetkilileri kandıran bir kesim de var bunu da gözümle gördüğüm için biliyorum.Bu gerç.ekten kanayan bir yara.Ülkemizde mevcut olanları nedense dışarıya bağımlı kalıp aldıklarımız için yakında bunu da dış ülkelere bağlayacak olursak vay halimize.
Güzel bir konuya değinmişsiniz.Aşk sevgi dışında burda böyle konulara yer verilmesi sevindirdi beni.Çok fazla okuyamadığım için anca fırsat buldum.
İşsizlik kanayan yaramız ve bu konu yıllardır böyle ...
Yeni gelen nesil neyle karşılaşacak ben onu merak ediyorum.Ben asıl işimi bile yapamıyorken bu güzel ülkede ne desem boş.İşin içinden çıkmak için yeniden ülke topraklarını keşfetmek lazım.Bu da imkansız...
Tebrikler okuması iç acıtsa da güzel yazıydı.