Hayat güzeldir
_
hayat güzeldir, çünkü onu yaratan güzeldir.. hayatımız ile beraber bizimle olan her şey güzeldir,, biz farklı görsek, yeterince bilmesek de..
hayat güzelliklerle dolu bir süprizler serisidir.. yaşanılan her şeyde görebilenler için nice güzellikler gizlidir.. gözümüze güzel görünmese de bizim yararımıza güzeldir..
görmenin en güzeli ise kalp gözüyle olur,, buda yaradanın bazı kullarına bir lütfudur.. bazıları ama’dır ama görürcesine (kalbiyle) algılar, bazıları ’görme’ özürlüdür, boşa bakar..
eğerki kul bahsettiği gibi Onu seviyorsa, teslim olup Ondan gelene razı olmalıdır.. en zengini, en güzeli kendisiymiş gibi hayatı her zerresiyle yaşamalıdır..
farz edelimki her şeyini yitirmiş bir kul’sun ama sevgi dolusun.. bunca kayba rağmen isyan etmiyorsan,, işte o zaman SEN yaşıyorsun ve sevgin ile bir bütün olarak hayattasın..
nimete isyan etmemekde bir şükürdürki buda başka nimetlere yatırımdır.. takdire razı gelmeyen,, ne kanaatkardır, ne şükrünü bilir, huzurludur..
düşünen insanlar bilirlerki sebepsiz yaprak bile kımıldamaz.. her şey yaradanın izniyle gerçekleştiğini hatırlar ve çabuk kendine gelir..
ne demişler "güzel düşünen güzel görür, güzel görende güzel yaşar.."
doğru olan her zaman güzeldir.. güzel olanda doğrudur ve ruhdadır... o güzel ruh’da sevgiyle haraket ederse yaradana kavuşur..
var olan her zerre değerlidir biz bilmesekte.. "hayat güzeldir ancak özgürce düşünebilene.. yanlız kendi için degil, "sevgi" için yaşayabilene!!"
_
Şahinde Hülya Kahraman/29kasım2009
YORUMLAR
ne kadar içten ve güzel bir anlatım okurken kendimden geçtim bi an ...söylediklerinize yürekten katılıyorum. gerçek huzur Allah ın verdiği nimet ve sıkıntı arasında hiç bir fark gözetmeden şükrederek yaşamaktır..bunu hal etmeyi bunu idrak edebilecek seviyeye gelmeyi Rabbim hepimize nasip etsin inşallah.kutlarım sevgiler...
..."gel gör beni Aşk"neyledi diyor YUNUS.Ölüm gününü kavuşma günü sayıyor Mevlana.AŞK'a meyilli olmayan gönül kanatsız kuşa benzer diye bu sitede bir söz okudum..AŞK'a yürüyelim..Dostluğa...sevgiye...daha yaşanılası bir yarını kurmaya...Çünkü" yaradımışı severim yaradandan ötürü..."
AŞK'la kalın...
insanoğlunun en büyük zaaflarından biri olan tamahkarsızlık
yetinmeme iç güdüsü hep kötü olaylara ve kötü yollara sürükler
ve bu yazının sonunda herşeyin sevgide bitiğini çok güzel işlemişsin hülya
kendin için değil sevgi için yaşabilme yetisine ulaşan insanlar zaten mutluluğu yakalar
buram buram hümanizm kokan bu muazzam yazını aldım başucuma koydum
kalemin hiç susmasın.
Dogru olan her zaman güzeldir... Güzel olanda dogrudur ve Ruhdadir... O "Güzel RUH" da inancindan taviz vermedikce kisiyi Yaradanla kavusturur... Var olan her zerre degerlidir biz göremesekte... Hayat güzeldir ancak özgürce düsünebilene !! Kendi icin degilde "sevgi" icin yasayabilene !!
çok güzeldi
çok
...