' Ve Ben Seni Bekliyorum Hala'
Yaşarken öldürdüm belkide aşkımızı.. yıktım o kalın duvarlarımızı..o deRin sevdamızı , o yüCe aşkımızı hep ben bozdum evett!!..ama suç tek bende değildi..Senin umursamaz tavırların getirdi beni o noktaya..! Şimdi neden mi? Ben hala senı çok sevdiğim için aldım gururumu ayaklar altınaa..çünkü yine bir umut , ve yenı bır umut diledim hepp..bekledm ve sevdim hep hiç vazgeçmedim! Ve beLki de bu yüzdendir haLa bğtğn suçlara hamallık etmem...bu ne bir isyandır ; ne de bir dileniş..sadece bilmeni istiyorum herşeyi!ölümüne sevdiğimi hep seni beklediğimi anlamanı istiyorum sadecee.. Ve bir söz daha veriyorum yarım kalan aşkımın ardından..Seni hiçbir zaman unutmadığım gibi , aşkının kırıklarını da yüreğimde taşıyacağmmm...senn yüReğimdesin.. yüreğimin yüreeğindesinn..Hala seviyorum seni...Ve ben hıçkırıklarımda buluyorum artık senii!!...DostLarıma değil , gözyaşlarıma anlatıyorum ben senii..heR qece hiç sabah olmayacak korkusuyla haykırıyorum yınee..Bu karanlığın bitmesi için yine ben can veriyorum umutlaraa..anLıyorum bu karanlığın sebebını..Ve sen de anLa artık benii!..umutsuzLukLar,çaresizlikler yüzsüzce vuruLuyor yüzümee!..Tutunduğum dallarda besledim umutlarımı..Sen gittin gideli sulanmıyor ağaçlarım...Gözyaşı ve keder yağmurları suluyor sadece umutlarımı..Sana ihtiyacı var artık kalbiminn..Kapıların kapanmasını istemıyorum bu kezz..Bu kezzz senin bende ilk günki gibi , o ilk güneşimle açmanı istiyorum.. ve yenıden içimi ısıtmanı..
Bir de aşk doLu bakışların vardı ya senın..ya hiç bakmaya doyamadığımm qözlerinnnnnn..canın ellerimi tutmak istediğinde utancımdan geri çekilişimm...Eve gitme vakti geldiğinde ayrıLdıktan sonra dönüp dönüp kaçamak bakışlarda kayboluşumuzz..ya senin utancından ’SENİ SEVİYORUM’ diyememen..ki en son deyişinde haykırmıştın bu kelimeyi , iyi hatırlıyorummm..bana hiç sonbaharı yaşatmamıştın sen.. Üzgün olduğunu gördüğümde içim burkulur , sırf senın o bilmediğim dertlerine ağlardımm.. Birbirimizin gözlerinde boğulmak isterdik bazen..ya da o anın hiç bitmemesini...akSi zaman.. ne de çabuk geçerdi oysaaa...
Şimdi aylardan Kasım..Sen benım ellerime verdiğinde o küçük mutlulukları..Avuçlarıma bırakırken o derin sevdayı .. aylardan Mayıs’tı.. Ne çabuk geçti zamann.. 0ysa sana anlatmak istediğim o kadar ç0k şey birikti ki sen gittin gidelii..Gözlerinde kaybolmama ramak varken ; n çabuk işlemiş saatimin ibresi..0 kocaman takvi yaprakları..ne de hızlı dökülmüş baksanaaa..Mayıs’lardayken biz eLLerimde bir avuç mutluluk ; Kasım’lardayken biz yanıbaşımızda koskoca hüzünnnn....
Artık bana dön iStiyorumm..aŞk dolu bakan gözlerini istiyorumm..Ya utançLarımızdan kaçış? iNan artık ellerin ellerimi sarsın istiyorummm..!! Artık her şeyi silip , ’SENİ SEVİYORUMM!!...’ diye haykırmak istiyorummm.. Mutluluğa doğru bir adımm dahaa..biR adımda yeni biR mutlulukk..
peki sen vaR mısın haLa??..
YORUMLAR
tebrikler hislerinize saygi duymamak elde degil ama sunu belirtmek isterimki sizinki herseyden önce caresiz bitmis imkansiz bir askin arkasindan kendi kendine bi yanis olmus..
yazik..
simdi böyle biseyi nerden düsündügümü merak ediceksiniz..
yaziniz keske..
artik..
bundan böyle..
ehh yok olmadi bundan sonralarla vs vslerle dolu..
neyse hic olmazsa butür yazilar yazarak bi nevi kendinizi tatmin edebilir azda olsa kendinizi böylelikle rahatlatirsiniz..
hayat devam ediyo sagin unutmayin zati bunca pismanlik yasamis tek yürek olarak bundan böylede tekyürek yasarsiniz hayatinizin geri kalan kismini..
üzücü..
ic burkucu..
bi durum ama hayat bu herkes her istedigine sahip olamiyor kural bu düzen bu ve bunu degistirmeye ne sizin nede bi baskasinin gücü yeter..
aksi bi durum zati kaba kuvvet kullanmis gibi yada yüzsüzlüge vurmus gibi olur..
dostcakalin kendinizide fazla yipratmayin saygideger yarali tek yürek!!
..