- 1075 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
PAŞA DEDEMİN ARŞİVİNDEN/M.KEMAL ..1..(A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
-GÜN IŞIĞINA İLK KEZ ÇIKAN M.KEMAL’in "SARI ZERBEK ALBÜMÜNDEN"
-En bilinmedik/ hiç görülmedik fotoğraflar/ DANIŞ’ın sayfasında olacak.
-Sakın kaçırmayın...
1....Mareşal F.ÇAKMAK (Albümü izlemeğe devam edin)
YORUMLAR
sevgili cannnn:
Paşa Dedenizin arşivinden alınan bu resim beni çok mutlu etti.
.senin bir ateş olduğunu şimdi daha iyi anladım..:))
sen kocaman bir yürek ve has bir cevhersin bunu çok iyi bilenlerden biriyim..
iyiki varsın cannn ,sen gerçek bir cannsınn
senin gibi yüreklere ihtiyacımız çok bu zamanda.. seni kutluyorum.
.seçkine birde benden kurdela canım kabul buyur lütfen..
arşivindeki diğer cevherleride sabırsızlıkla bekliyorum
kaleminin ve yüreğinin mavisi hiçç solmasın..
her dem sevgimle.. katre.. katre...
huzurunda PAŞA Dedeme de allah rahmet diliyorum.Mekanı CENNET olsun inşallah..
not:daha önce yazamadığım için özürrrr.. bir kere daha özürr..
aslında benim için yorumumu daha önce yazmadığım için önemli bir kayıp.. unutmaki KALP'lerimiz bir ve bereber çarpıyor canım...
sevgimle.. kal.. cann dostt
Bu resim bana hiç yabancı gelmedi.Benim de iki dayım askerdi.Dr.paşa dayımın aynı pozda resimlerini albümlerde çok seyrettim.
Sevgili Atiye gerçekten çok duygulandım.İnşallah onlara layık evlatlar oluruz.
Emeğinden vefakar yüreğinden dolayı seni çok çok kutluyorum.Resimlerini takibedeceğim.
Selam,sevgiller.
Bir an öyle heyecanlandım ki ATAM yazdığımın farkına varamayacak kadar/Fevzi ÇAKMAK Paşamızın o dik duruşu o asil görünüşü ve kararlılığı,hele de poz vermiş halleri çok etkiledi beni.Bu albüm dünyalara bedel.Bu albümü merakla bekleyeceğim sayın Danış.
inci akın tarafından 11/30/2008 1:27:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
O çizmesi nerede yaptırıldı kimbilir? O zor günlerde yine de fotofraf çekilirken kendiliğinden oluşan pozörlük.. Sağ el bel kemerine sokulmaya hazır. sol ayak az önde. Kimbilir neler neler var akılda. Diz yukarısında aniden genişleyen o eski pantolonlar.
Siyah beyaz resimler o günlerindeki hallerde esir tutar insanları.