- 8435 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DOST DEDİĞİMİZ
Günümüzde dostluğun sanki bir kelimeden ibaret olduğunu görüyorum, dost dediğin insanın iyi gününde kötü gününde yanında olandır, olamadı sorandır, ama sanki bu dostluklar bir yerlere doğru kaybolup gitmiş küçük bir hata yaptığı anda tek kelime ile yok sayılır hale gelmiştir.
Bu kadar basit mi İnsan bazen düşünüyor o kadar kolay mı bir insanı yok saymak, incelemeden neden ve niçinler i sormadan vay be buda böyle imiş demek ki buda insan değilmiş deyip bir daha arayıp sormadan defterden silmek dostluk bu kadar basit bir olgu olmamalı bence bir gün bizde bir hataya düşünce bir anda yok olanları görünce vay be bu kadar vefasızlık olamaz deyip üzülmemeliyiz o gün bunu yaşamak istemiyor isek bir dostumuzun yapa bileceği yada yaptığı bir hatayı ona sormadan önyargı ile bir kalemde silip atmamalıyız.
Bir insanla dost olana kadar onun hakkında mutlaka koyduğumuz bir yargı vardır araştırma inceleme neticesinde bu dostluk oluşmuştur.
Bir anda vay kardeşim nasılsın dememişizdir ama ayrılma anında bir anda her şeyi bitire biliyoruz tek yanlı olarak belki o kişiye yaptığı hatasını yada ondan niçin uzak kalmamızı bile söylemeden .
İki insan düşünelim gerçekten bir birilerini çok seven her ne yapsalar fikir paylaşan paylaşılan fikir neticesinde doğrulara ulaşan iki kişi bir gün birisi bir psikolojik sorunlar yaşamaya başlasa ve dengesiz hareketler yapsa yağ bu arkadaşım böyle bir insan değildi bir sorunumu var deyip arkadaşımıza yardımcı olmamız mı gerekir yada bırak şunu canım adam değilmiş ne hali var ise görsün mü dememiz gerekir, hayır o arkadaşımızın derdini sorununu paylaşmamız gerekir belki bir çözüm ola bilir diye çabalamalıyız ve olması gerekende bu ama günümüzde bu değerler hızla kayboluyor buda insanı bazen üzüyor.
Dost vardır nefes gibi :nefes gibidir her an ihtyaç hissedersin
Dost vardır yemek gibi :yemek gibi dost a günde üç defa ihtiyaç vardır
Dost vardır ilaç gibi :ilaç gibidir derde düştük ce ararsın
Ama her biride dost tur insana gerçek dost her halinde gereklidir umarım gerçek samimi dostları olanlardan olursunuz baki olan dostluklar kurarsınız