- 569 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç gitmeyeceksin, yok olmuyacaksın bu yürekte
Gidebiliyormusun ki benden!
İçimde derin yaralar halen ilk bıraktığın gibi duruyor yüreğimde, unutmak için neler denedim, başaramadım. Ruhuma işlemiş sevgin bir olmuş benle nasıl unutabilirim ki seni. Unut diyorum yüreğime, yüreğim benden de aciz! Sevilen bir " Can " nasıl unutulur diyor bana.. Ne kadar da denesem zor be gülüm unutmak imkansız seni...
Unutulurmusun ki benden!
€ğer birgün çağırsan beni, gelmezmiyim yanına, sarmazmıyım, sarılmazmıyım, öpüp koklamazmıyım eskisi gibi..
€ğer çağırsan beni tekrar " Cantanem " demezmiyim sana...
€ğer çağırsan beni " Aşkım, Gültanem " demezmiyim yine...
Ah keşke bana o şanşı versen yolunda ölmezmiyim...
Ruhum senin sevgini öyle derinden yüreğime kazımış ki her bir lafına köle olmazmıyım senin...
Hiç gitmiyorsun benden, gün geçtikçe halen sevebiliyorum seni, Sen her ne kadar beni bensiz bırakıp gitsen de, halen seni seven bir kalbim var diye sevinçliyim ben, Söz geçiremiyorum ki kalbime halen " CAN " diye atıyor bu zavallı kıalbim. Seni seviyor, senin yaşadığını biliyor ya ne mutlu ki bana...
Vazgeçebiliyormuyum ki senden!
Bazen dert yanıyorum " Vefasızdır " diyorum ama bil ki bu dediklerim dilimdem çıkıyor sinirden, sana zarar gelmesini hiç istermiyim ki, sen benim canımda bir parçasın. İnsan hiç canından vazgeçebilirmi ki, sen benim mis kokulu yarimsin...
Şimdi bel ki ne yapıyorsun, ne yeyip ne içiyorsun, saat kaçta yatıyorsun işte bunlardan bile haberim yok, ama bildiğim tek birşey var halen sevebilen bir kalbim, O da yanlız senin için atıyor...
Yavaş yavaş cümlelerimi sonlandırmak istiyorum, sanırım biraz çok konuştum, napayım ya döktüm içimi bir anda. Aslında bu kadarıyla da yetmez de yavaş yavaş bitireyim diyorum artık...
Her ne kadar da yeter desem, kalemim söz dinlemiyor kalbim gibi, Seni sevdiğini tekrar dile getirmek istiyor.
Seni halen çok SEVİYORUM
Hiç gitmeyeceksin benden, yok olmuyacaksın yüreğimden...
Yürek bu sefer yolculuğunu şaşırdı,
Dur durak bilmiyor
Ne senden vazgeçiyor
Ne seni unutmaya yetmiyor
Sevgilerimle...
€zBeRimSin
17 Şubat Pazar / 2008
01:38
YORUMLAR
Bazen gidenlerin arkasından ağlasakta kırılan onur bize bi çağre olarak geri dönüyor.
Gözlerinize sağlık bilgeperi