- 3539 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GİTME ZAMANI...
ben gidiyorum deme zamanı artık... yüreğinde tasıdığın bütün aşklarla gitme zamanı üstelik... yalnız kalmamak için günün birinde, sonsuzluğun nefesi olan aşkı aramak için Gitme zamanı...
kimsesiz kalmak istemiyorsan, dünyanın muvazenesini sağlayan aşka gönül vermelisin’ deniyorsa eğer; bir bildiği olmalı bunu söyleyenlerin...
çoraklaştırmamak için hayatı ve dünyayı, asla yok saymamalı bu bilgiyi... yola koyulmak dışında dunyanın bir başka bahanesi olabilir mi ki...
öyleyse...
gitme zamanı...
hayata bir çentik atmak için gitme zamanı...
senden başka bişey kalmadı geriye;
her ikimiz içinde, diyebilmek için gitme zamanı...
sessizliğin konuşmaktan daha anlaşılır olduğu zamanlara denk gelebilmek için gitme zamanı...
nafile çabalara prim vermemek için gitme zamanı...
teslim alınmış hayatlardan kurtulmak için gitme zamanı...
hep yolcu olma yoluna varmak için gitme zamanı...
hayat(lar)a sığdırılamayan aşkı bulmak için gitme zamanı...
’sen’ siz kalıp tükenmemek için gitme zamanı...
öyleyse;
gitme zamanı...
gelecek korkusu yüzünden geleceği ’kaybetmemek’ için gitme zamanı...
yanlışlarımızında günün birinde bizi gerçeğe götürebileceğini yok saymamak için gitme zamanı...
vazgeçişlerim vazgeçilmez olduğunu gö(ste)rebilmek için gitme zamanı...
’ aşksız olmak tüketir insanı’ lafını haklı çıkarmak için gitme zamanı...
aşktan başka şığınaklara yelken açmak için gitme zamanı...
GÖRMEYİNCE SEVDİĞİNİ AŞK BİTER lafını boşa çıkarmak için gitme zamanı...
sırf bunun için;
gitme zamanı...
baharların bizi bırakıp gitmemesi için gitme zamanı...
’sen’siz kalıp tükenmemek için gitme zamanı...
öyleyse...
git;
zamanı...
hayatta söylenilenlerden daha fazlası var diyenler haksız çıksın istemem çünkü;
nasıl olsa hem başlangıcın hemde varış noktan değilmiydi ev...
aklına mükayyet ol demenin, yüreğiyle hareket eden bi insan için nasıl bi anlamı olur ki...
yolumuz. yolsuzumuz varmıdır...
yolda olmanın yada yola koyulmanın kendi başına bile bi anlamı olduğuna inanmaz mısın...
yol sadece ve sadece yoldur demek yeterde artar bile...
biz bunu anlayamadık...
yolun bağlanmak olduğunu ise hiç bilemedik...
EĞER AŞKIMIZ YOKSA YER YÜZÜNDE, YERİMİZDE YOKTU...
ÖYLEYSE;
BEN
GİDİYORUM...
YOLCU
YOLUNDA
GEREK...