- 8622 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
EMEĞE SAYGI
Evet konu emeğe saygı, neden bu konu günümüzde, birçok üretim vardır bu üretimlerde emeğe dayalıdır ortada bir madde yoktur belki ama emek vardır örnek verecek olur isem bu örnekler saymak ile bitmez örneğin korsan kitap veya kaset veya cd birilerinin emek verip büyük uğraşlar sonucu elde ettiği bir çok ürünler ya da bir şiirin kısa değişiklikler yaparak çalınması bir bilgi sayar proğramının çalınması ve bu işi hırsızlık ya da haksızlık gibi görmeyen insanların varlığı bu yazımı esas yazma gereği duymamdaki sebep ise www.fatsanet.com adlı siteyi kurduk bir memleketin tanıtım sitesi burada kültürel haberlere ağırlık veriyor ve insanların iletişimini hızlandırmayı sağlıyoruz yani yapılan bütün güzel işleri burada duyurmaya çalışıyorum hiç kimseyi cephe almıyorum yalnızca seviyeli insanlar bir arada olsun istiyorum ama ne gariptir ki birileri ha bire bu siteyi çökertmeye uğraşıyor çökertince ne kazanıyorlar bunu da anlamak mümkün değil halbuki bununla uğraşacağına daha güzel şeylere uğraşsa topluma yararlı işlerle uğraşsa eminim daha mutlu olacaklar ama dediğim gibi emeğe saygı aylarca uğraşılarak ortaya çıkan bir esere bir yazılıma bir kitaba bir şiire her türlü saldırıyı normal gören insanlarımız var bir siteyi çökertebilecek kapasitedeki bir insan istese ne güzel işler başarır ve adı başarılar la anılır.
Bir fıkra ile bu yazımı tamamlamak istiyorum
Vatandaşın biri bir buluş bulmuş iğneye yüz metre mesafeden ipliği atıp takıyor bu marifeti o kadar ünlenmiş ki padişahın kulağına gitmiş padişah onu saraya çağırmış demiş göster hünerini görelim tabi adam biraz gurla marifetini sergilemiş padişah dönmüş vezirine demiş yüz altın verin vezir altını vermiş vatandaş memnun olmuş padişah vezire demiş şimdi bu adama yüz kötek atın kötek atılır vezir dayanamaz sorar hünkarım bu altını anladım amma bu köteği anlayamadım padişah derki bu altını verdim bir marifet geliştirmiş bu kötek de bu marifetini daha güzel bir işte kullanmadığı içindi demiş.
Şimdi kime ödül vermeli ya da kimi dövmeli hırsız arasak o çok en iyisi dürüst aramak çünkü bu günkü günümüzde dürüst az.