Türk ise, vay halimize !
Yasadigim sehir Heilbron (Almanya). Burda dün güpe gündüz, iki genc Polis vuruldu.
Vuran kisi onlarin silahlarini ele gecirip iki Polisi tam kafalarindan yaraliyor. Biri genc bir Bayan,henüz 22 yasinda, oldugu yerde can veriyor. Digeri 24 yaslarinda bir genc, hastanede. Kurtulacak mi, belli degil. Vuran kisi bunu kasten yapmisdir, profesyonel bir sekilde, kursunlari tam kafalarina isabet etmis. Öldürmek amaci belli. Kelepceleri ve silahlari alip kaciyor ve hala kayip. Ortalik kizisiyor. Yollar saatlerce kapali kaldi. Polisler gelen geceni durduruyor, herkezi kontrol ediyor. Biz Almanyada yasayan Türkler, su anda inanin hepimiz dua ediyoruz ki, bunu yapan Türk cikmasin diye. Eger Türk cikarsa, bizleri cok zor günler bekleyecek. Sokakta arkadaslarla güldük diye, Polisler bizleri uyardi.
Ya, bu dünyada hergün bircok insan ölüyor, takan yok. Simdi iki Polis vuruldu diye, bütün millet ayaklandi. Almanyada Polis vuruldugu zaman, Polisler agresiflesiyor. Ama kac minik yavru tecavüz sonrasi acimadan öldürüp, kesilip ormana atildi. Polisler iste o zaman böyle cildirmadi. Bu kadar önemsemediler. Bizlerde dua ediyoruz simdi, bunu yapan bir alman ciksin diye. Eger bir türk cikarsa eger, vay bizim halimize. Her durdurulan Türk, cok cekecek Polisin elinden. Iste Almanyada bu zorluklari da yasiyoruz.
Zaman zaman terbiyemi bozup, Polisin yüzüne bakip bagirmak geliyor icimden.
Ama onlar acimadan yapistirir insani duvara, takar kelepceleri, alir götürürler bizleri.
Ya iyiki iki Polis vuruldu, kiyamet koptu burda. Heryer Polis kayniyor.
Türkiyede kac Askerimiz, Polislerimiz öldürüldü acimasizca. Bu dünyada hergün birileri ölüyor, hele Amerikada. Kac genc cildirdi ve masum insanlar vuruldu.
Ama Almanyada iki Polis vuruldu diye , calkalandi ortalik.
Birde bizim yüzümüze tip tip bakmalari yokmu, deli ediyor beni inanin.
Nedemek istedigimi anladiniz degil mi dostlarim ?
Gecen hafta burda gazetelerde okudum, Türkiyede Alman bir Adam Incili dagitiyor diye
vurulmus. Almanyada bircok Türkde Kurani dagitiyor, dinimzle ilgili defterler bile dagitilmakta. Ama Alman gelipte onu vurmuyor. Almanlar hatta gelipte okumak istiyorlar.
Ya gelde anla simdi bunu! Hayat öyle karisti ki bu insanlar sayesinde. Insallah yüce Rabbim bizleri dogru yoldan ayirmaz. Allah cümlemizi korusun, hem Memlekette hem Gurbette.
Yorumlarinizi bekliyorum !
YORUMLAR
burada din adına insanları vuranlar asla insan olamazlar kardeşim,onlar beyinleri yıkanmış aptallar,temennilerinize ve dediklerinize katılıyorum.bırak sen takma kafana hayatını yaşa,sakın buraya özenme.burda dindarsın diye yaşama hakkı tanımayan,ve dindar degilsin diye öldüren zihniyet arasında sıkıştık kaldık,en azından demokratik bir ülkedesin,burda oda yok,yani halk iradenin hakimi degil,saygımla ve sevgimle kal güzel kardeşim