DİNLE BENİ
Hayatın sırrını vereceğim sana.
Ah ömrüm
ah alnımın kara yazısı, didinme hiç yaşayacağım diye,yaşamak için değil yaşanmak için doğar bazıları ve seninde kaderin böyle kirli yazıldı.
Seçen değil seçilen olacaksın hep, üzülmen gerektiğinde üzüleceksin ve sıklıkla bu duyguyla pençeleşeceksin,hep kahır, hep aldatmaca olacak ruhun, kirleneceksin. Gocunma ne var ki temiz olan annenden başka. O sayfayı hiç çevirmeyeceksin.
Ön yazı olamayacaksın hiç, hep dip notlarda geçecek hayat hikayen, sen hikayelerin kahramanı değil figuranı olacaksın daima.
Benimseyeceksin başkalarının hayatını yaşamayı, sevmek isterlerse sevecekler seni, boyun bükecek, isterlerse sen de seveceksin.Gittiklerinde gitme diyemeyeceksin, desen de dinleyecen olmayacak zaten sen yine gözyaşlarınla yeni umut tohumları ekeceksin ruhuna. Yalnızlık kederini vuracak kıyılarına ve sen hasretle kıvranacaksın. Sana ait, sadece sana ait olsun diye bir çocuk isteyeceksin seni şekillendirdikleri gibi şekillendirmek isteyeceğin ve yalnızlığından onu da yapamayacaksın, gördün mü bak onu bile yalnız olduğun için yapamayacaksın.
Ağlayacaksın
Ağlayacaksın
Üzdüm seni biliyorum ama ben de üzgünüm bil.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.